ریک و مورتی، تیزر جدید انیمه ریک و مورتی فصل 8 زمان پخش با تاخیر


تیزر جدیدی از انیمیشن Rick and Morty منتشر شده است و Adalat Sweim خبر بدی برای طرفداران ریک و مورتی دارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از کارهای آینده دنیای ریک و مورتی منتشر شد. Justice League در ابتدا تایید کرد که فصل هشتم Rick and Morty به تعویق افتاده است و طرفداران نباید تا سال 2024 منتظر بمانند. بنابراین، فصل هشتم انیمیشن Rick and Morty در سال 2025 در شبکه Adalat Sweim پخش خواهد شد. دلیل تاخیر اعتصاب 5 ماهه نویسندگان بود که روند تولید قسمت های جدید را طولانی کرد.د

اما این تنها خبر منتشر شده از این انیمیشن محبوب نیست و Edalet Swim تیزر جدیدی از انیمیشن Rick and Morty منتشر کرده است. انیمه Rick and Morty: The Anime در سال 2024 از شبکه Edale Swim و سرویس Stream Max پخش می شود و در تیزر منتشر شده می توانید ظاهر متفاوت ریک و مورتی را مشاهده کنید. البته این تصاویر مربوط به نسخه نهایی انیمه نیستند و در ادامه می توانید این تیزر را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

تاکاشی سانو، کارگردان انیمه Tower of God ساخت و کارگردانی سریال Rick and Morty: The Anime را بر عهده دارد. پیش از این در سری قسمت های کوتاه Rick and Morty شاهد دو قسمت انیمه با عنوان Rick and Morty vs بودیم. ما Genocider و Summer Meets God (Rick Meets Evil) بودیم که سانو این دو قسمت را کارگردانی کرد. انیمیشن Rick and Morty در 10 قسمت تولید خواهد شد.

استودیوی Telecom Animation Film که در ساخت سریال Shenmue the Animation و انیمیشن Tower of God شرکت داشته و حتی دو قسمت از انیمیشن Rick and Morty را تولید کرده است، ساخت انیمیشن Rick and Morty: The Anime را بر عهده دارد. سلسله.

بخوانید  مجموعه Metal Gear Solid Master تنها 20 دلار برای سوییچ در آمازون است
تحریریه مجله بازی یک گیمر