ریمیک بازی Final Fantasy 7 قرار بود در دو قسمت ساخته شود

او در این‌باره افزود: «دلیل اینکه تا به حال این موضوع را اعلام نکرده بودیم که بازی چند قسمت خواهد بود، این است که در حال بررسی این مجموعه به‌صورت یک سه‌گانه یا دو قسمتی بودیم. در ابتدا من در حال برنامه‌ریزی برای یک سه‌گانه بودم اما [تهیه‌کننده] یوشینوری کیتاسه اعلام کرد که می‌خواهند امکان ساخت یک مجموعه دو قسمتی را بررسی کنند.

سازندگان ریمیک Final Fantasy 7 اعلام کرده‌اند که در مقطعی از زمان قصد داشتند داستان آن را در دو قسمت به اتمام رسانند.

حال به‌تازگی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که اگر اوضاع کمی متفاوت‌تر پیش می‌رفت، ممکن بود این ریمیک در دو قسمت به پایان برسد. تتسویا نامورا، کارگردان خلاق بازی Final Fantasy 7 Rebirth، در طی مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی فامیتسو توضیح داد که برای مدتی، تیم توسعه در نظر داشت حماسه‌ی ریمیک Final Fantasy 7 را به‌صورت دو قسمتی بسازد اما درنهایت تصمیم گرفت روایت داستان آن را در مجموع به سه قسمت تقسیم کند.

برای مدتی طولانی، اسکوئر انیکس اعلام نکرده بود که ریمیک بازی Final Fantasy 7 در چند قسمت منتشر خواهد شد؛ چرا که احتمالا این شرکت هنوز تصمیم قطعی برای آن نگرفته بود. اخیرا اسکوئر انیکس تأیید کرد که Final Fantasy 7 Remake یک سه‌گانه خواهد بود و قسمت دوم آن با نام Final Fantasy 7 Rebirth در سال آینده منتشر می‌شود. همچنین شرکت سازنده تایید کرد که توسعه‌ی قسمت پایانی از هم‌اکنون شروع شده است.

این یکی از ایده‌های بسیاری بود که مطرح شد. در ابتدای توسعه‌ی Final Fantasy 7 Remake، پیش‌بینی میزان ساعات کاری لازم و اینکه چه نوع چرخه‌ی توسعه‌ای لازم است، دشوار بود. بااین‌حال وقتی توسعه‌ی بازی به پایان رسید، توانستیم ساعت‌های لازم و زمان‌بندی مورد نیاز را بفهمیم. بنابراین در حقیقت من فکر کردم که ممکن است گزینه‌ای وجود داشته باشد تا داستان در دو قسمت به پایان برسد».

بخوانید  نمایش آخرین ماموریت نیک فیوری در تریلر جدید سری Secret Invasion اعلام تاریخ پخش

در همین مصاحبه، نامورا به هواداران تضمین داد که در کل سه قسمت ریمیک Final Fantasy 7، هیچ یک از بخش‌های بازی از جمله مکان‌های آن حذف یا کوتاه نخواهند شد. بااین‌حال او تایید کرد که احتمال دارد ترتیب ظاهر شدن این مکان‌ها در زمان روایت داستان تغییر کند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ شما می‌توانید آن‌ها را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در زمستان ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 منتشر شود. قبل از آن، اسکوئر انیکس در نظر دارد در زمستان ۲۰۲۲ بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion را روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر کند.

شخصیت های بازی Final Fantasy 7 Rebirth