ریدلی اسکات هنوز از کارگردانی نکردن دنباله های Alien پشیمان است

وقتی فیلم بیگانه ساخته ریدلی اسکات در سال 1979 وارد سینما شد، این دومین فیلم سینمایی او بود و او نمی‌دانست که این فیلم به یک فرنچایز تبدیل خواهد شد. اما در حالی که Alien امسال چهل و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد، اسکات متاسف است که برای کارگردانی Aliens یا Alien 3 به ترتیب توسط جیمز کامرون و دیوید فینچر از او خواسته نشده است.

اسکات به Vanity Fair گفت: «مدتی طول کشید تا شروع کنم. منظورم این است که باید دنباله های Alien و Blade Runner را می ساختم. ما در طول سال ها تغییر می کنیم. در آن زمان، من نمی خواستم دوباره آن را تجربه کنم. بنابراین جیم کامرون و سپس دیوید فینچر برای Alien 3 وارد شدند.

اسکات در نهایت در سال 2012، قبل از کارگردانی دنباله مستقیم آن، Alien: Covenant، به فرانچایز Alien برای فیلم پیش درآمد Prometheus در سال 2017 بازگشت.

اسکات افزود: “من نویسنده دو فرنچایز هستم.” «بیشتر کارگردانان هالیوود – حداقل، در سطح من – اجازه نمی‌دهند که این چیزها از بین برود. اما «بیگانه» را به عنوان دومین فیلمم ساختم، بنابراین واقعاً انتخابی نداشتم. و بلید رانر سومین فیلم من بود. بنابراین چاره ای نداشتم زیرا شرکای بسیار سختی داشتم. کمی شبیه «به هالیوود خوش آمدید» بود. هرگز با من صحبتی نشد یا سؤالی پرسیدم (در مورد عواقب بعدی). می توانید تصور کنید که من خوشحال نبودم. »

فیلم بعدی اسکات، گلادیاتور ۲، در ۲۲ نوامبر اکران خواهد شد. اسکات همچنین تهیه کننده فیلم آینده بیگانه، Alien: Romulus است که در تاریخ 16 آگوست اکران می شود.

بخوانید  پیوستن آبری پلازا به سریال Agatha: Coven of Chaos مارول | اسپین‌آف وانداویژن

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر