رکورد بازیکن همزمان Forza Horizon 4 شکسته شد

Forza Horizon 4 پس از اعلام حذف از فروشگاه های دیجیتال با موج بی سابقه ای از بازیکنان مواجه شد.

کمتر از یک روز پس از اعلام حذف Forza Horizon 4 از فروشگاه‌های دیجیتال، جامعه بازی‌ها شور و شوق بی‌سابقه‌ای نشان دادند و صف کشیدند تا بازی را دوباره امتحان کنند. چند ساعت پس از اعلام، Forza Horizon 4 بیشترین تعداد بازیکن همزمان را در Steam به دست آورد.

به گفته وب سایت SteamDB، به محض انتشار خبر حذف Forza Horizon 4 از فروشگاه های دیجیتال، بازیکنان بلافاصله وارد بازی شدند تا از نسخه دیجیتالی آن نهایت استفاده را ببرند، شاید قبل از حذف برای همیشه. جالب اینجاست که تعداد بازیکنانی که در دو ساعت گذشته به بازی پیوستند، رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان توسط Forza Horizon 4 در سال 2021 را شکست. به طور قابل توجهی پیشی گرفتن از تعداد رکورد قبلی 40399 بازیکن همزمان.

افزایش ناگهانی تعداد بازیکنان به وضوح نشان دهنده عشق جامعه بازیکنان به این بازی است. نه تنها بازیکنان قدیمی به آن باز می گردند، بلکه بازیکنان جدید نیز قبل از حذف بازی آن را امتحان می کنند. علاوه بر این، تخفیف عظیم 80 درصدی بازی در استیم به این موج بازگشتی دامن زده است. با این حال، همچنین شایان ذکر است که بازی همچنان از طریق نسخه های فیزیکی در دسترس خواهد بود. با این حال، در این عصر بازی های دیجیتال، ناپدید شدن ناگهانی بازی ها سؤالاتی را در مورد بهترین روش حفظ بازی ها ایجاد می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی سری جدید نگاه (نوک نگاه). ژولیت بینوش در نقش کوکو شانل