رکوردشکنی بتا عمومی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

البته نسخه‌ی بتای اخیر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 با واکنش‌های ضدونقیضی از سوی گیمرها روبه‌رو شد. بازیکن‌ها از مشکلات دید (که با وجود تنظیم Muzzle Flash و تغییر میزان شفافیت ادامه داشت)، مینی-مپ تازه (جایی‌که به یک پهباد برای شناسایی بازیکن‌های دشمن نیاز بود) و سیستم Perk Package جدید شکایت داشتند. رابط کاربری به‌خصوص در بخش Gunsmith و تبدیل پرک Dead Silence به یک ارتقا میدانی نیز چندان جالب نبود.

استودیو Infinity Ward شانس باقی‌ماندن لابی‌ها را افزایش می‌دهد و تغییراتی در نرخ کسب پرک در تمام حالت‌ها ایجاد می‌کند. این استودیو در نظر دارد تا مشکلات رابط کاربری بخش Gunsmith و بسیاری از باگ‌ها را در نسخه‌ی نهایی رفع کند. بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای انتشار در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. منتظر جزئیات بیشتر از تغییرات احتمالی بازی براساس بازخوردهای نسخه‌ی بتا در هفته‌های آتی باشید.



منبع

نسخه‌ی بتای اخیر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 با ثبت بیشترین تعداد بازیکن، ساعات بازی و مسابقات به رکورد جدیدی دست یافته است.

بتای عمومی بخش مولتی‌پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) به پایان رسید و از لحاظ تعداد مخاطب، ظاهرا با استقبال خوبی از سوی بازیکن‌ها مواجه شد. شرکت اکتیویژن با انتشار یک پست اعلام کرد که این نسخه‌ی بتا به بزرگ‌ترین بتا در طول تاریخ مجموعه‌ی کال آو دیوتی تبدیل شده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بتا با ثبت بیشترین تعداد بازیکن، ساعات بازی و مسابقات در هر سه پلتفرم به رکورد جدیدی دست یافته است.

بخوانید  سازنده Weird West بازی نقش‌آفرینی اول‌شخص می‌سازد