رویداد New Hitman شما را به چالش می کشد تا Conor McGregor را بکشید

هدف دست نیافتنی جدیدی وارد دنیای ترورهای هیتمن شده است، زیرا بازیکنان یک ماه فرصت دارند تا با اسطوره MMA کانر مک گرگور مقابله کنند. قهرمان سابق UFC نقش The Disruptor را بازی خواهد کرد، مبارز بدنامی که به صدر رتبه ها صعود کرد و گذشته اش در هاله ای از رمز و راز پنهان شده است. به خالکوبی غول پیکر «مک گرگور» روی شکم او توجه نکنید.

هدف گریزان در جزیره Sgàil در Hitman 2، پناهگاه مخفی برای میلیاردرهای جهان است، و مامور 47 وظیفه دارد مک گرگور را از بین ببرد تا جنگجوی آماتور MMA – و مدیر اجرایی کوانتوم لیپ – تیم کویین مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار نگیرد. وقتی وارد رینگ میشه

این ماموریت به لطف یک بسته شروع رایگان در The Ostentatious، یک قرارداد Arcade که شامل The Disruptor Elusive Target است، به صورت رایگان برای همه در دسترس خواهد بود. شما موظف خواهید بود چندین ماموریت را انجام دهید که سختی آنها افزایش می یابد و در صورت عدم موفقیت، پیشرفت از سطح اول از سر گرفته می شود و قرارداد به مدت 12 ساعت قفل می شود. همچنین DLC ممتاز جدیدی با لوازم آرایشی الهام گرفته از مک گرگور ارائه خواهد شد.

ماموریت های Elusive Target یکی از سخت ترین حالت ها در Hitman است. افراد محکوم به اعدام هنگامی که با استفاده از دید غریزی مامور 47 به دنبال آنها می گردند، به صورت یک شبح قرمز ظاهر نمی شوند، بنابراین باید آنها را پیدا کنید، الگوهای آنها را مشاهده کنید و منتظر بمانید تا نقشه خود را کاملاً از بین ببرید. این اولین باری نیست که بازیکنان این شانس را دارند که یک سلبریتی را شکست دهند، زیرا مدت کوتاهی پس از انتشار Hitman 2، شخصیتی با الهام از هنرپیشه شان بین وارد بازی شد.

بخوانید  بازی Silent Hill: The Short Message پیش نمایش و راه اندازی شد

طرفداران Hitman که به دنبال دیدگاه جدیدی از بازی هستند، می توانند یک هدست واقعیت مجازی برای Hitman 3 VR: Reloaded انتخاب کنند. این بازی که توسط XR Games با همکاری IO Interactive توسعه یافته است، به شما اجازه می دهد تا در صورت عرضه به طور انحصاری در Meta Quest 3، از اسلحه ها و آیتم های تصادفی استفاده کنید. IO Interactive همچنین در حال کار بر روی بازی جیمز باند خود، Project 007 است و هدف استودیو ایجاد آن است. “فانتزی جاسوسی نهایی” برای این نسخه اصلی از مامور مخفی.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر