رویداد متقاطع Lost Ark’s Wild Witcher از 18 ژانویه آغاز می شود

در حالی که رویداد Witcher قرعه کشی اصلی به روز رسانی ژانویه است، بهبودهای دیگری در کیفیت زندگی Lost Ark در کنار آن وجود دارد. آمازون به‌روزرسانی‌ها و وظایف Una، پیشرفت‌های انجمن و موارد دیگر را تشریح کرد. ماه گذشته، آمازون نقشه راه محتوایی برای Lost Ark برای چهار ماه اول سال 2023 منتشر کرد که نشان داد کلاس Artist جدید بازی در ماه آوریل (با برخی تغییرات بومی‌سازی) وارد خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  نقد فیلم تار (Tár) | کیت بلانشت در نقش یک رهبر ارکستر بزرگ

البته، بسیاری از لوازم آرایشی جدید و چشم نواز Witcher، مانند پوست اسلحه، مدل مو و لوازم آرایشی که شخصیت های شما را شبیه Geralt یا Ciri می کند، فقط با پول واقعی از طریق فروشگاه در دسترس خواهند بود. در بازی Lost Ark. با این حال، یک Twitch Drop up رایگان برای چنگ زدن وجود دارد که پوسته هایی با مضمون ویچر را به Mokokos شایان ستایش بازی اهدا می کند. Twitch Drop پس از انتشار به روز رسانی در دسترس خواهد بود و می توان با تماشای استریم های سازنده محتوای خاص ادعا کرد. Lost Ark. در Twitch برای مدت نامحدود.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.