رویداد بزرگ بازی دانشگاه صنعتی شریف اردیبهشت 1402 برگزار می شود

Gamein یک رویداد دانشجویی بین‌المللی است که از سال 2017 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. در دنیای بازی‌های شبیه‌سازی شده، شما صاحب کسب‌وکار می‌شوید و باید از استراتژی‌هایی برای کسب سود هرچه بیشتر استفاده کنید.

حامی رویداد

گزارش پایان اطلاعیه

در بازی شرکت کنید 2022

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

شرکت در بازی ها به صورت تیم های 3 نفره است و بیش از 100 میلیون تومان به تیم های برتر تعلق می گیرد. تاکنون بیش از 2000 نفر برای Gimin 2022 ثبت نام کرده اند.

اسپانسر این دوره بازی «داریا با سرمایه» است. داریا با پشتیبانی و تجربه غنی در واردات رسمی گوشی موبایل سامسونگ و خدمات پس از فروش در نظر دارد با ارائه مراکز مجهز و بی نظیر خدمات پس از فروش را در شان و جایگاه هموطنان عزیز ارائه دهد. داریا محمد در فعالیت های اخیر خود توسعه و اجرای پروژه های سیستم عامل بومی را نیز آغاز کرده است.

در دنیای بازی های شبیه سازی شده، صاحب کسب و کار می شوید و باید سعی کنید با به کارگیری استراتژی ها، سود خود را به حداکثر برسانید. به این ترتیب در حوزه زنجیره تامین، کنترل موجودی و غیره با چالش هایی مواجه خواهید شد. که باید بتوانید با کار گروهی خوب این بحران ها را مدیریت کنید.

Gamein یک رویداد دانشجویی بین المللی است که از سال 2017 توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. در Gamin 2022 که برای ششمین بار متوالی برگزار می شود، این بار با حمایت داریا و کاپیتال، شرکت کنندگان در یک محیط کسب و کار شبیه سازی شده به رقابت می پردازند و سعی در ایجاد و مدیریت کسب و کار خود دارند و از استراتژی هایی برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده می کنند. . در طول این مسابقه، شرکت کنندگان به درک خوبی از مدیریت کسب و کار و مفاهیم در زمینه زنجیره تامین و کنترل تولید دست خواهند یافت.

بخوانید  آموزش بازی با ماوس و کیبورد در پلی استیشن 5

مهمترین ویژگی بازی شبیه بودن محیط بازی به دنیای واقعی است. می توانید در بازی تجربه کسب کنید، ببینید بازار به تصمیمات مختلف شما چه واکنشی نشان می دهد و در لحظات حساس چه اتفاقی برای بازار می افتد و بهترین استراتژی کدام است. با آموزش قبل از بازی و تجربه درون بازی، در نهایت با قیمت گذاری، کنترل موجودی، تحقیق در عملیات، داده کاوی و برنامه ریزی تولید آشنا خواهید شد. موضوع بازی این رویداد بازی بر اساس حوزه فعالیت حامی این رویداد دریاهمراه پایتخت انتخاب شده است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، به وب سایت داریا مراجعه کنید.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند از طریق این لینک https://gamein.ie.sharif.ir ثبت نام کنند. آنها همچنین می توانند شبکه های اجتماعی Gamein را به آدرس gamein_sharif برای اخبار و اطلاعات دنبال کنند.

شرکت در مسابقه نیاز به دانش آکادمیک ندارد، اما بدون شک آگاهی از موضوعات مرتبط با زنجیره تامین، مدیریت تولید و موضوعات مالی می تواند به شرکت کنندگان در مواجهه با چالش های بازی کمک کند، همچنین قبل از برگزاری، آموزش های لازم به شرکت کنندگان داده خواهد شد. شركت كنندگان.

مهلت ثبت نام در این رویداد تا 15 اردیبهشت 1402 است. این رویداد در دو مرحله برگزار می شود. مرحله اول آن دو روز دیگر و به صورت مجازی برگزار می شود. در پایان مرحله مقدماتی، 100 تیم برتر این رویداد به مرحله دوم مسابقات راه خواهند یافت. مرحله دوم به صورت حضوری در «بازار بزرگ چارسو» در 21 خرداد 1402 برگزار می شود.

بخوانید  Niantic Adds Pokemon Go Functionality To Its Social App Campfire

هیچ محدودیت سنی برای شرکت کنندگان در بازی ها وجود ندارد. چه دانشجو، چه دانشجو و چه فارغ التحصیل، اگر علاقه مند به چالش کشیدن خود در راه اندازی کسب و کار هستید، گامین منتظر شماست.