رویارویی نیک آفرمن با بازماندگان در تصاویر قسمت سوم سریال The Last of Us

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.

زمان زیادی تا قسمت سوم فصل اول سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) باقی نمانده است و اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که HBO تصاویر جدیدی از این قسمت منتشر کرده است. . بسیاری از این تصاویر دارای نقش آفرینی بیل هستند نیک آفرمن و فرانک با بازی مری بارتلت آنها می پردازند بیل نقش مهمی در سفر الی و جول دارد. تصاویر دیگر نیز پدرو پاسکال و بلا رمزی نمایش داده می شوند.

پیر هور او قسمت سوم فصل اول سریال The Last of Us را کارگردانی کرد. کریگ مازن او فیلمنامه را نوشت. این قسمت که با نام Long Long Time شناخته می شود، امروز، 29 ژانویه (9 فوریه) از شبکه HBO برای بینندگان نمایش داده می شود. فصل اول اقتباس تلویزیونی Last of Ace شامل 9 قسمت خواهد بود که رویدادهای اولین بازی سریال و بسته الحاقی Left Behind را پوشش می دهد.

شبکه HBO در آستانه پخش سومین قسمت از سریال The Last of Us تصاویر جدیدی منتشر کرده که برخی از شخصیت های اصلی داستان را نشان می دهد.