رویارویی نیکلاس کیج با عواقب اقداماتش در اولین تریلر فیلم The Old Way

سابان فیلم تریلر جدیدی از فیلم وسترن نیکلاس کیج The Old Way منتشر کرد.

برد دونوهو او شیوه قدیمی کارگردانی فیلم را داشت و کارل دبلیو لوکاس فیلمنامه نوشته شد. شیلو فرناندزبازیگر فیلم مردگان شیطانی نوح لی گروسمجری که در حساب برای تسویه ظاهر می شود (حساب برای تسویه)، نیک سرسیبازیگر سریال کماندار آبراهام بنرابیبازیگر فیلم های پیچشی، کلینت هاواردفراست/نیکسون بازیگر فیلم آدام لازار وایتبازیگر قهرمانان و کریگ برنهامبازیگر فیلم Scorpion به همراه نیکلاس کیج و رایان کیرا آرمسترانگ در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در فیلم The Old Way، نیکلاس کیج نقش یک مرد مسلح خونسرد به نام کولتون بریگز را بازی می کند که تبدیل به مردی شایسته شده است. زمانی که یک قانون شکن و گروه مواد مخدر او جان کولتون و خانواده اش را به خطر می اندازد، این تفنگدار دریایی مجبور می شود با کمک دختر 12 ساله اش (با نقش آفرینی) مقابله کند. رایان کیرا آرمسترانگ) اسلحه به دست بگیرید و راهی را در پیش بگیرید که به یک برخورد سرنوشت ساز منتهی می شود.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که سابان فیلم اولین تریلر فیلم The Old Way را با نقش آفرینی منتشر کرده است. نیکلاس کیج به اشتراک گذاشته شده طرفداران برای تماشای این فیلم وسترن نیازی به صبر طولانی ندارند. زیرا این اثر در تاریخ 6 ژانویه 2023 (16 ژانویه 1401) روی پرده های سینما اکران می شود و یک هفته بعد روی پلتفرم های دیجیتال می آید. می توانید به تماشای تریلر جدید ادامه دهید.

بخوانید  بررسی مشخصات پردازنده گرافیکی Navi 32 در به‌روزرسانی نرم‌افزار AMD ROCm