رونمایی از پروژه Hexe مجموعه Assassin’s Creed با تریلری مرموز


یکی دیگر از پروژه‌های معرفی‌شده در مراسم امشب یوبیسافت، اثری با اسم رمز Hexe از مجموعه Assassin’s Creed بود. 

یوبیسافت به‌مناسبت سالگرد ۱۵ سالگی مجموعه اسسینز کرید، تدارک ویژه‌ای برای آن در رویداد امشب یوبیسافت فروارد دیده بود و شاهد معرفی پروژه‌های مختلفی از اسسینز کرید بودیم. در کنار Assassin’s Creed Mirage که قرار است سال ۲۰۲۳ منتشر شود و همینطور یک نسخه موبایل در کشور چین و پروژه‌ای با اسم رمز Red که در ژاپن جریان خواهد داشت، یوبیسافت از یک بازی دیگر اسسینز کرید با اسم رمز Hexe هم رونمایی کرد که می‌توانید تریلر آن را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همانطور که در تریلر هم مشخص است، پروژه Hexe نمایش مرموز و بسیار مختصری در مراسم امشب داشت و شاهد جنگلی تاریک هستیم و لوگوی بازی هم به شکلی است که حال و هوای مرموز و حتی کمی ترسناک دارد؛ چرا که می‌توان شباهت زیادی بین این لوگو و اشیای مرتبط با جادوگری پیدا کرد. 

با توجه به تریلر منتشر‌شده، بعید نیست که Hexe پروژه‌ای با حال و هوای ترسناک یا موارد ماوراطبیعی باشد. به‌گفته یکی از اعضای یوبیسافت که در مراسم امشب حضور داشت، طرفداران می‌توانند موارد مخفی مختلفی در تریلر پروژه Hexe پیدا کنند؛ پس اگر شما هم متوجه جزییات خاصی در تریلر بازی شدید، لطفا آن را با یک گیمر و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید. 



منبع

بخوانید  پایان فصل اول فال اوت پرایم ویدیو توضیح داده شد: صحنه آخر برای فصل 2 چه معنایی دارد