رونمایی از نسخه دیلاکس و کالکتور بازی Resident Evil 4 Remake

ریمیک بازی Resident Evil 4 شرکت Capcom در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر تقدیم گیمرها خواهد شد. این بازی محتواهای اختصاصی برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 دارد که برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.



منبع

نسخه‌ی دیلاکس یک عینک آفتابی برای شخصی‌سازی و گزینه‌ای برای تغییر موسیقی به نسخه‌ی اصلی را نیز در دسترس قرار می‌دهد. نسخه‌ی کالکتور شامل نسخه‌ی فیزیکی بازی Resident Evil 4 Remake، کد بسته‌های الحاقی اضافی، محفظه‌ی فلزی یا استیل بوک، موسیقی متن دیجیتالی، مجسمه‌ی لیان، طرح هنری، پوستر و جعبه است. شرکت کپکام هنوز قیمت این نسخه‌های ویژه را اعلام نکرده است و برای اطلاع از آن باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کپکام درکنار پخش تریلر گیم‌پلی ریمیک Resident Evil 4، پس از نمایش جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ی بازی از دو نسخه‌ی ویژه‌ی آن نیز رونمایی کرد. اولین نسخه همان Deluxe Edition است که شامل بازی اصلی و بسته‌های الحاقی اضافی می‌شود. این بسته‌های الحاقی محتوی پوشش‌های بیشتر نظیر لباس‌های غیررسمی و رمانتیک برای لیان و اشلی، پوشش‌های Hero و Villain به همراه فیلترهای رنگی برای لیان است.

نسخه کالکتور بازی Resident Evil 4 Remake

فیلترهای رنگی Hero و Villain افکت‌های مختلفی مانند رنگ آبی ملایم و قرمز تیره را روی صفحه اعمال می‌کنند. بازیکن‌ها با تهیه‌ی نسخه‌ی دیلاکس صاحب تعدادی سلاح لوکس نظیر اسلحه‌ی کمری Sentinel Nine و شاتگان اهرمی Skull Shaker خواهند شد. این نسخه یک نقشه‌ی گنج ویژه را برای یافتن گنجینه‌های اضافی در اختیار گیمر می‌گذارد که با استفاده از نقشه‌های درون بازی قابل ردیابی نیستند و امکان کسب پول بیشتر را برای او فراهم می‌آورد.

بخوانید  احتمال انتشار Borderlands 3 برای نینتندو سوییچ
شرکت کپکام در جریان رویداد Resident Evil Showcase از نسخه‌های دیلاکس و کالکتور بازی Resident Evil 4 Remake رونمایی به‌عمل آورد.