رونمایی از سیستم Corner Mastery بازی Forza Motorsport

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ترن ۱۰ از ویژگی Corner Mastery بازی Forza Motorsport رونمایی کرده است. این سیستم به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد که دور زدن با وسیله‌ی نقلیه از پیچ مسیرهای مختلف را تمرین کنند. سیستم تسلط بر پیچ‌ها نه‌تنها به گیمرها کمک می‌کند تا در گذر از پیچ‌ها عملکرد بهتری داشته باشند، بلکه یک تجربه‌ی دسته‌جمعی با تابلو اعلانات جهانی خواهد بود که امکان رقابت با دوستان را فراهم می‌کند.

استودیو ترن ۱۰ سیستم Corner Mastery بازی Forza Motorsport را معرفی کرد که امکان تمرین دور زدن از پیچ مسیرها را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند.

بازی Forza Motorsport در زمانی نامعلوم از بهار ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این بازی ریسینگ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه قرار دارد.



منبع

در ماه ژوئن بازی Forza Motorsport در رویداد Xbox and Bethesda Games Showcase معرفی شد و از آن زمان کاملا در سکوت خبری فرو رفت. استودیو Turn 10 در جریان این رویداد اعلام کرد که بازی فورزا موتوراسپورت در کنسول ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و در کنسول ایکس باکس سری اس می‌توان با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به تجربه‌ی آن پرداخت.

مدتی قبل کریس ایسکی، کارگردان بازی درباره‌ی وجود قابلیت ری-تریسینگ شفاف‌سازی کرد و توضیح داد که این ویژگی بی‌وقفه در طول روند بازی فعال خواهد بود: «ری-تریسینگ در روند بازی و از همه مهم‌تر در طول گیم‌پلی فعال خواهد بود. من واقعا می‌خواستم این قضیه را روشن کنم. وقتی می‌گوییم رهگیری پرتو در جریان بازی در دسترس خواهد بود، منظورمان این نیست که این قابلیت محدود به حالت عکاسی یا بازپخش‌ها است. ما قصد گمراه کردن شما را نداریم. وقتی مسابقه می‌دهید و زمانی‌که بازی را تجربه می‌کنید، ری-تریسینگ فعال است».

بخوانید  این دسته Razer Xbox Controller and Charging Dock 60 درصد تخفیف دارد