رفع باگ خرید ناخواسته در بازی Overwatch 2

یک کاربر ردیت به‌نام Dracyoshi که اشتباهی درحال چت، اسکین پلوتونیوم جانکر کویین را خریداری کرده بود، می‌گوید: «متاسفانه باز کردن یک اسکین تنها به دو لمس کلید فاصله نیاز دارد؛ موردی‌که‌ وقتی بارها دریک جمله آن را فشار می‌دهید، در یک لحظه می‌تواند اتفاق بیفتد». نکته بد ماجرا اینجا است که بلیزارد برای اشیایی که با پول درون بازی خریداری شده‌اند، بازپرداخت ندارد و همه خریدها قطعی است. پس افرادی که باچنین باگی رو‌به‌رو شده‌اند، با بدشانسی ضرر کردند.

باگ عجیبی در بازی Overwatch 2 وجود داشت که باعث می‌شد بازیکنان به‌شکل تصادفی اسکین‌های کاراکترها را خریداری کنند. بنابه گفته‌های بازیکنان متعدد اورواچ ۲ در ردیت، این باگ مرتبط با چت درون‌بازی بود. ظاهرا اگر بازیکنی مشغول جستجوی گالری قهرمانان بود و همزمان در چت پیامی تایپ می‌کرد، این ضربات کیبورد توسط بازی به‌صورت اشتباهی به‌عنوان ورودی برای حرکت در منو تعبیر می‌شدند.

بازی Overwatch 2 برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ دردسترس قرار گرفته است.



منبع اما خوشبختانه این باگ پنجشنبه رفع شده است و دیگر می‌توان در حین جستجوی گالری قهرمانان، به چت هم پرداخت. این یکی دیگر از مشکلات فراوان Overwatch 2 از زمان عرضه است. از سه‌شنبه بازیکنان خطاهای سرور، قطع شدن، صف انتظار طولانی، عدم انتقال پیش‌روی و آیتم‌ها از نسخه اول، عدم امکان وارد شدن و موارد دیگری را گزارش کرده‌اند.

یک باگ مرتبط با چت درون بازی Overwatch 2 که باعث خرید تصادفی اسکین توسط بازیکنان می‌شد، اکنون رفع شده است.

بخوانید  Superman: Legacy Is Not Delayed, Director James Gunn Confirms