رفع اشکال شخصیت Tracer در آپدیت آتی Overwatch 2

Overwatch 2 اخیراً یک آپدیت تعادل گیم پلی دریافت کرده است که قدرت قهرمانانی مانند Genji، Zarya، D.Va، Junkrat و Sombra را تنظیم می کند. همچنین به نظر می رسد که آپدیت فصل دوم بازی در ماه دسامبر قرار است گیم پلی Sojourn را متعادل کند.

اخیراً بازیکنان Overwatch 2 متوجه شدند که شخصیت Tracer باگ دارد و هنگام سقوط از ارتفاع کمتر از 20 متر هیچ آسیبی نمی بیند. پس از گزارش این موضوع، بسیاری از بازیکنان معتقدند که دسترسی به این شخصیت به زودی مانند گذشته محدود خواهد شد.

در همین راستا آرون کلردر پاسخ به پستی در Reddit، مدیر بازی Overwatch 2 تایید کرد که تیم در حال حاضر در حال بررسی است و قصد دارد این باگ را در به‌روزرسانی آینده برطرف کند. کلر در ادامه اشاره کرد که شخصیت Tracer در بیلدهای مختلف حضور داشت و تنها یک باگ داشت. با این حال، قدرت شفاهی او در سطح مناسبی است. وی در ادامه توضیح داد: «ما ردیسر را غیرفعال نمی‌کنیم و زمانی که باگ را برطرف کنیم، تغییرات اضافی در کیت او نیز برای جبران در نظر خواهیم گرفت.»

Overwatch 2 ماه گذشته به عنوان یک بازی رایگان منتشر شد. از آن زمان تاکنون گزارش های مختلفی از باگ های قهرمانی در این بازی توسط بازیکنان منتشر شده است. بلیزارد برای رفع این مشکلات، دسترسی به هیروهایی مانند Torbjorn، Bastion و Mei را محدود کرده و پس از رفع مشکل، با انتشار آپدیت ها دوباره در دسترس هستند.

نظر شما در مورد اخبار بازی Overwatch 2 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  معرفی سریال Consultant Christopher Waltz در نقشی متفاوت

در Overwatch 2 مبارزه کنید

بلیزارد اعلام کرده است که علت باگ شخصیت Tracer در به‌روزرسانی آینده Overwatch 2 شناسایی و برطرف خواهد شد.