رد پیشنهاد Rockstar برای تولید فیلم GTA با Eminem

بیش از 20 سال از عرضه Grand Theft Auto 3 برای پلی استیشن 2 می گذرد و GTA هنوز به فیلم تبدیل نشده است. ممکن است در آینده تغییری در این زمینه ایجاد شود، اما با توجه به اینکه بازی های امروزی بسیار سینمایی هستند، ممکن است حتی نیازی به فیلمی از این مجموعه نداشته باشیم.

به نظر می رسد که کمپانی Rockstar Games در گذشته پیشنهاد تولید فیلم Grand Theft Auto با بازی امینم را نپذیرفته است.

کرک وینگ گفت: صادقانه بگویم، به دلیل رابطه نزدیکی که با راک استار و سم داریم. [هوسر] یک شب توانستم اتاق هتل او را پیدا کنم که می دانستم چند روزی در آن اقامت دارد. هر دو دیر به رختخواب رفتیم و در مورد امکان ساخت فیلم صحبت کردیم. این اتفاق پس از انتشار Grand Theft Auto 3 افتاد و من فکر می‌کنم در آن زمان سام فکر می‌کرد که تولید فیلمی بر اساس بازی‌های GTA کاری است که شاید بخواهد انجام دهد.

کرک وینگ، موسس اپلیکیشن Veemee اعلام کرد که در گذشته پیشنهاد تولید فیلم Grand Theft Auto با نقش آفرینی امینم توسط Rockstar Games رد شد. کرک وینگ در بزرگترین پادکست بازی باگزی مالون به گفتگوی شبانه اش با سام هاور او در یک هتل در مورد ساخت یک فیلم احتمالی از بازی های GTA صحبت کرد که ظاهرا تونی اسکاتکارگردان Top Gun قرار بود آن را کارگردانی کند.

به یاد دارم که حوالی ساعت 4 صبح یک تهیه کننده در لس آنجلس برای پیشنهاد تهیه کنندگی فیلم تماس گرفت و گفت: “ما امینم را برای بازی داریم و تونی اسکات آماده تولید آن است.” پنج میلیون دلار هم برای شروع کار وجود دارد؛ نظر شما چیست؟» سپس به سام زنگ زدم و گفتم: «گوش کن ببین چی میگم. “آنها می خواهند یک فیلم Grand Theft Auto با بازی امینم و کارگردانی تونی اسکات بسازند.” اما سام گفت که علاقه ای به آن ندارد.

بخوانید  اشاره به دوران اول در اولین فیلم پشت صحنه از فصل دوم سریال ارباب حلقه ها