رد پیشنهاد ریاست بخش فیلمسازی دی سی توسط تهیه‌کننده انیمیشن لگو

مشخص نیست که درنهایت حواشی این فیلم در ماه‌های اخیر، چه تاثیری در عملکرد این فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری در گیشه خواهد داشت. فیلم فلش در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و باید ببینیم برادران وارنر چگونه می‌تواند تاثیرات منفی حضور بازیگر اصلی فیلم در برنامه‌های تبلیغاتی آن را کاهش دهد.

درهرصورت به‌نظر می‌رسد لین تصمیم گرفته است کار خود را در شرکت فیلم‌سازی شخصی خود با نام Rideback همچنان ادامه دهد. طبق اخبار قبلی، استودیوی Rideback وظیفه ساخت اقتباس‌های سینمایی جدید یونیورسال پیکچرز از مجموعه لگو پس از پایان همکاری وارنر و Lego را برعهده دارد. علاوه‌بر پروژه‌های سینمایی و انیمیشنی جدید لین با یونیورسال، این استودیو طبق قرارداد جدیدی که با دیزنی امضا کرده است، وظیفه ساخت بازسازی لایو اکشن انیمیشن Lilo and Stitch را نیز برعهده دارد.

پس از جدایی کورتنی ولنتی، رئیس واحد تولید باسابقه‌ی این مجموعه در هفته گذشته، حالا والتر هامادا به‌تنهایی و زیر نظر دی‌لوکا و عبدی وظیفه نظارت روی فیلم‌ها و سریال های در دست ساخت گروه فیلم‌سازی برادران وارنر از دنیای دی‌سی را برعهده دارد. علاوه‌بر مشکلات مربوط‌به پیدا کردن رهبر مناسب برای آینده‌ی فیلم‌های دی‌سی، مسائل مربوط‌به فیلم The Flash و ستاره‌ی جنجالی آن ازرا میلر از دیگر بحران‌های مدیریت وارنر دیسکاوری در ماه‌های آینده هستند.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

به‌نظر می‌رسد مجموع این مشکلات باعث شده است تا لین فعلا از قبول پیشنهاد وارنر برای این مسئولیت سنگین امتناع کند. درنظر گرفتن دن لین برای مدیریت پروژه‌های DC که دو اقتباس سینمایی شرلوک هلمز با بازی رابرت داونی جونیور و دو قسمت فیلم It اندی موشیاتی درکنار فیلم‌های لگو از آثار کارنامه‌ی ۵ میلیارد دلاری او در دهه‌ی اخیر هستند، بخشی از برنامه‌های بلند مدت زاسلاو برای تغییرات بنیادین این مجموعه محسوب می‌شود.

بخوانید  گیم پلی سطح بالای Zenless Zone Zero Ellen Joe

پس از انتشار شایعات انتخاب دن لین، تهیه‌کننده فیلم‌های لگو برای مدیریت واحد فیلم و سریال سازی کمیک‌های دی‌سی، اخبار جدید از پایان این مذاکرات خبر می‌دهند. این گزارش که برای اولین‌بار از سوی شبکه‌ی CNBC منتشر شده، می‌گوید لین به دلایل نامشخصی پیشنهاد دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری برای این موقعیت را رد کرده است. دیگر افراد باخبر از جزئیات این مذاکرات، دیدگاه‌های مختلفی درباره دلایل شکست این مذاکرات دارند.

به‌نظر می‌رسد مذاکرات اخیر تهیه‌کننده انیمیشن‌های لگو و مدیران وارنر برای هدایت بخش فیلم‌سازی دی‌سی بی نتیجه بوده است.

زاسلاو پیش از این اعلام کرده بود که برنامه دارد مشابه سیستم موفق پروژه‌های پرتعداد دنیای سینمایی مارول که زیرنظر کوین فایگی تولید می‌شوند، یک تهیه‌کننده باسابقه، کارآمد و خلاق را برای تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی دی‌سی در سال‌های آینده منصوب کند. حالا به‌نظر می‌رسد مدیریت پروژه‌های سینما و تلویزیونی دی‌سی تا سال‌های آینده نیز همچنان زیر نظر مایک دی‌لوکا و پملا عبدی ادامه خواهد داشت.

براساس پیشنهاد مدیران وارنر دیسکاوری، قرار بود لین پیش از قبول مسئولیت ریاست بخش سینما و تلویزیون دی‌سی، تکلیف این پروژه‌های در دست ساخت را مشخص کند یا در‌صورت امکان از مراحل تولید آن‌ها کناره‌گیری کند. طبق اطلاعات منتشر شده، این موضوع از اختلافات اصلی لین و برادران وارنر در این مذاکرات بوده است. وب‌سایت ددلاین می‌گوید برای مشخص شدن سرنوشت پروژه‌های جدید لگو، وارنر دیسکاوری مجبور بوده است تا استودیوی Rideback را به‌طور کامل تصاحب کند که باتوجه‌به اختلافات عمیق مجموعه‌ی برادران وارنر و مدیریت برند LEGO در سال‌های اخیر و همچنین بدهی‌های چند ۱۰ میلیارد دلاری شرکت بحران‌زده‌ی وارنر دیسکاوری، این معامله درهرصورت غیرممکن خواهد بود.

بخوانید  بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 پرفروش‌ترین بازی دسامبر 2023 در ایالات متحده شد.