رتبه بندی بزرگسالان استارفیلد استرالیا

بازی استارفیلد در تاریخ 6 سپتامبر 2023 (15 سپتامبر 1402) این بازی برای Xbox Series X، Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این بازی از روز انتشار برای کاربران Game Pass در دسترس خواهد بود. رویداد بعدی Starfield Direct نیز برای تاریخ است 11 ژوئن 2023 (21 ژوئن 1402) برنامه ریزی شده است. تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield گفت که هنوز چیزهای زیادی باید در مورد این بازی به طرفداران نشان دهیم.

استارفیلد در دسته بندی های دیگر، از جمله تم های بازی و زبان گفتگو، به عنوان “تاثیر متوسط” رتبه بندی می شود. اما علاوه بر مصرف مواد مخدر، خشونت دومین حوزه ای است که رتبه «قوی» را دریافت کرده است. البته با توجه به خشونتی که از Fallout 3 و 4 و همچنین سری The Elder Scrolls می شناسیم، این کاملا قابل درک است. اما باید دید این پرونده در استارفیلد چه معنایی خواهد داشت.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

هیئت رده بندی بازی های استرالیا استارفیلد را به دلیل تاثیر زیاد خشونت و مصرف مواد مخدر در رده بزرگسالان ممنوع کرد.

Bethesda در حال برنامه ریزی یک رویداد مستقل مستقیم در ماه ژوئن است تا فیلم های بیشتری از گیم پلی Starfield را به نمایش بگذارد. البته اولین رده بندی سنی انجام شده توسط نقش آفرینی این تیم قبلا در استرالیا به ثبت رسیده است که کدام دسته است به دلیل تاثیر زیاد مصرف مواد مخدر در بازی، برای افراد بالای 18 سال مناسب است.

بخوانید  پوسترهای جدیدی از فصل دوم خانواده Dragon منتشر شده است که تاریخ نمایش آینده را اعلام می کند