رایان گاسلینگ در سکانس اول فیلم The Fall Guy دوباره بدلکار است

The Fall Guy به هر شکلی از سال 2010 در حال توسعه بوده است، اما این نسخه طی دو سال گذشته با بازی گاسلینگ، بلانت و تیلور جانسون و همچنین استفانی هسو (شانگ چی) و وینستون دوک همراه شده است. . . (پلنگ سیاه). دیوید لیچ (جان ویک، ددپول 2) برای کارگردانی این فیلم به بدلکاری خود برمی گردد، بنابراین احتمالاً می توانیم منتظر اکشن روان، کارآمد و شدید باشیم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ستاره فیلم با بازی آرون تیلور جانسون ناپدید شد. اگر آنها آن را پیدا نکنند، احتمالاً شانس خود را برای کارگردانی دوباره از دست خواهد داد. و بنابراین کلت در اوقات فراغت خود در حالی که برای فیلم شیرین کاری انجام می دهد به دنبال ستاره می گردد. در طول مسیر، مردم سعی می کنند به مرگبارترین شکل ممکن به جستجوی او پایان دهند. به نظر می رسد همه چیز در دهه 80 اتفاق می افتد.

The Fall Guy برای اکران در مارس 2024 برنامه ریزی شده است.

بر اساس برنامه تلویزیونی دهه 1980 با همین نام، گاسلینگ در نقش کلت، بدلکاری سابق بازی می کند که پس از شکستن کمرش کار خود را ترک کرد. کلت نوعی زندگی بی هدف را به عنوان یک نوکر زندگی می کند و ما او را در حال انجام بدلکاری در یکی از ماشین هایی که قرار است پارک کند می بینیم. او برای پیوستن به فیلم اپرای فضایی سابقش گیل (امیلی بلانت) در حال ساخت فراخوانده شده است.

بخوانید  احتمال معرفی بازی The Sims 5 در ماه آینده

رایان گاسلینگ شاید بیشتر به خاطر نوبتش به عنوان بدلکار گمنام در فیلم جنایی خشن درایو ساخته نیکلاس ویندینگ رفن شناخته شود. او یک بار دیگر وارد زندگی خطرناک یک بدلکار می شود، اما این بار نامی دارد: کلت سیورز. یونیورسال اولین تصاویر از فیلم بلندمدت The Fall Guy را در CinemaCon 2023 رونمایی کرد.