رایان رینولدز یک سریال طبیعت در مورد حیوانات احمق، زشت و نادیده گرفته شده را روایت خواهد کرد.

این نمایش حیوانات “خوب، بد و کاملاً زشت” این سیاره عزیز زمین را برجسته می کند. در کل 10 قسمت وجود دارد و این سریال در سال 2025 پخش خواهد شد. یک تیزر احمقانه منتشر شده است – آن را در زیر ببینید.

دن ریس، تهیه کننده اجرایی، افزود: سگ‌های زیر دست شما را مجبور می‌کنند با صدای بلند بخندید و حتی ممکن است قهوه‌تان را در دامانتان بریزید، اما در نهایت باعث می‌شود تا برخی از عجیب‌ترین و کم‌کاوش‌شده‌ترین ساکنان سیاره ما، و همگی با پشتوانه علمی معتبر، در کانون توجه جدیدی قرار بگیرند. و تحقیق».

در توضیحات آمده است: “این سوپراستارهای نادیده گرفته شده در همه اندازه ها، شکل ها و بوها هستند. آنها افراد طرد شده و دردسرساز، بی پروا، بی پروا، باد شکن، بی اختیار و اغلب بی بند و بار هستند.” “اما آنها همچنین جنگجویان، بازیکنان تیم و نابغه های شیطانی هستند. آنها 24 ساعت هفته در آنجا هستند، حداکثر تلاش را می کنند، جهان طبیعی را برای همه آن خرس ها آماده نگه می دارند. خرس های قطبی، کوسه ها و گوریل ها.

نمایش های طبیعت مانند سیاره زمین و طبیعت توسط دیوید آتنبرو در PBS فوق العاده و آشکار هستند و به مردم کمک می کنند زیبایی های اطراف خود را ببینند و درک کنند. اما نمایش هایی مانند این تمایل دارند بر محبوب ترین و زیباترین حیوانات و مناظر تمرکز کنند. الان تموم میشه

رینولدز در بیانیه ای گفت: “من عاشق سریال های طبیعت هستم و عاشق خلق چیزهایی هستم که بچه هایم واقعاً می توانند تماشا کنند.”از طریق مهلت). ما در حال حاضر با تلاش برای آوردن صدایی جدید به مستندات حیوانات سرگرمی زیادی داریم. ما قصد داریم نمایشی را ارائه دهیم که سرگرم کننده، غافلگیرکننده است و عدالت را در مورد حیواناتی که معمولاً به عنوان بازیگران مکمل گیر کرده اند، اجرا می کند.”