رایان رینولدز در کمدی گروه پسرانه جدید پارامونت بازی می کند

همچنین گفته می شود ایده اصلی این فیلم کمدی گروه پسرانه رینولدز است. علاوه بر این، شان لوی با 21Laps Entertainment تهیه کننده این فیلم کمدی است و حتی ممکن است که Levy روی صندلی کارگردانی Boy Band بنشیند، اما این موضوع در حال حاضر مشخص نیست. Levy در حال حاضر قرار است با رینولدز برای کارگردانی Deadpool 3 که در حال حاضر در مرحله پیش تولید است، همکاری کند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز قرار است در یک فیلم کمدی جدید بازی کند. رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در دنیای مارول، قرارداد بازیگری و تهیه‌کننده‌ای را با پارامونت پیکچرز امضا کرد تا در یک فیلم کمدی جدید با عنوان گروه پسر ظاهر شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد داستان و اتفاقات این فیلم کمدی در دسترس نیست، اما رینولدز همچنین مسئولیت نگارش فیلمنامه Boy Band را به همراه جسی اندروز، نویسنده من و ارل و دختر در حال مرگ، هر روز و انیمیشن لوکا بر عهده خواهد داشت. .

رایان رینولدز پس از امضای قرارداد با پارامونت پیکچرز، قرار است در یک فیلم کمدی جدید با عنوان گروه پسر بازی کند.

لوی همچنین در فیلم های Free Guys و The Adam Project با رینولدز کار کرده است و علاوه بر Deadpool 3 قرار است چندین قسمت از فصل آخر سریال Stranger Things را کارگردانی کند. رایان رینولدز نیز قرار است امسال در ددپول 3 جلوی دوربین برود و سال گذشته او را در فیلم های The Adam Project و Spirited دیدیم و اخیراً او در فیلم IF به کارگردانی جان کرازینسکی بازی کرد و قرار است در فیلم The Red Notice بازی کند. و فیلم سرنخ نیز از جلوی دوربین می گذرد.

بخوانید  The Umbrella Academy Drops Teaser For Fourth And Final Season