راک استار احتمالا پشتیبانی از Red Dead Redemption 2 را متوقف کرده است

با اینکه راک‌استار در پیام خودش به صراحت از قطع پشتیبانی این دو بازی راک‌استار خبر نداده، اما بسیاری از علاقه‌مندان اینگونه برداشت کردند که این شرکت قصد ندارد در ادامه محتوای جدیدی در قالب به‌روزرسانی برای RDR2 و همینطور Red Dead Online منتشر کند.

به‌تازگی این شرکت یک متن را منتشر کرده که در آن از تمامی افرادی که در روند ساخت بازی‌های Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online به‌نوعی شرکت داشتند، قدردانی کرده است.

بازی GTA 6 توسط استودیو راک‌استار در دست ساخت قرار دارد. تا الان هیچ‌گونه تریلر یا اطلاعاتی در رابطه با این بازی منتشر نشده است. باید دید که راک‌استار چه زمانی به‌صورت رسمی از GTA VI رونمایی خواهد کرد.



منبع

البته این موضوع شاید چندان هم جای تعجب نداشته باشد؛ چرا که اخیرا راک‌استار ساخت GTA 6 را تایید کرده است. قبلا هم این شرکت اعلام کرده بود که آن‌ها برای تمرکز کامل روی توسعه‌ی GTA 6، روند انتشار محتوای جدید برای Red Dead Online را متوقف کرده‌اند.

چهار سال قبل و در سال ۲۰۱۸ بازی Red Dead Redemption 2 به‌صورت رسمی عرضه شد. این بازی به‌دلیل داستان غنی، شخصیت پردازی خوب، گیم‌پلی جذاب و همینطور دنیای پویا و زنده‌ای که دارد، همواره مورد تحسین گیمرها و منتقدین قرار گرفته است. بااین‌حال، ظاهرا راک استار گیمز قصد ادامه‌ی پشتیبانی از RDR2 و Red Dead Online را در ادامه ندارد.

به نظر می‌رسد که راک استار، قصد انتشار محتوای جدیدی برای Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online را در آینده ندارد.

بخوانید  اشاره اوون ویلسون به پخش فصل دوم سریال لوکی