راه اندازی بازی تخته ای The Texas Chain Saw Massacre

قرار است بخشی از مجموعه شبح وار و ماندگار باشد The Texas Chain Saw Massacre منتشر شد که داستان فیلم اصلی را دنبال می کند.

حدود یک ساعت طول می کشد تا بازی کامل شود و برای بازی باید بیش از چهارده سال داشته باشید. تاریخ انتشار این برده 11 آوریل 1402 (31 مارس 2023) خواهد بود و به لیست فیلم 4K UHD Blu-ray این مجموعه و اقتباس بازی ویدیویی آن که دو سال بعد منتشر خواهد شد، اضافه خواهد شد.

فیلم ترسناک نمادین کشتار با اره برقی تگزاس توسط توبی هوپر توسعه یافته است، به یک بازی رومیزی تبدیل خواهد شد که توسط استودیو Trick or Treat توسعه خواهد یافت. طراحی این بازی بر عهده دارد اسکات راجرز و تصاویر آن توسط تری ولفینگر نمایش داده شده است. این برده داستان فیلم اکران شده در سال 1974 را دنبال می کند.

شروع بازی بدین صورت است که بنزین وانت شما و سه نفر از دوستانتان در این بازی تمام شده است و به دلیل نزدیک بودن Leatherface و خانواده اش به شما، در حالت بقا هستید. بازیکنان به یکدیگر کمک می کنند تا از آسیب دیدن دیوانه ها جلوگیری کنند و در طول بازی باید برای انجام کارهای مختلف ژتون هایی را از یک کیف ترسناک خارج کنید. اما مصرف بیش از حد چیپس، صورت چرمی را عصبی می کند.