راهنمای مهارت های رابطه Darkest Dungeon 2 – چگونه روابط مثبت ایجاد کنیم


مکانیک روابط Darkest Dungeon II ممکن است در مقایسه با استرسی که قهرمانان شما می توانند تجربه کنند، و همچنین دمدمی مزاجی ها و سایر دباف ها در طول مبارزه، یک آیتم بی اهمیت به نظر برسد. اما اگر مراقب سطوح وابستگی فعلی حزب خود نباشید، آنها به زودی می توانند شروع به مخالفت با یکدیگر کنند که منجر به لحظات آزاردهنده مختلفی می شود. یادگیری نحوه استفاده از این مکانیک به نفع خود، کلیدی است برای به دست آوردن بیشترین بهره از هر سفر و البته، موفقیت آمیز ماندن طولانی تر.

پس از انتشار به‌روزرسانی The Void Between Us در ژانویه 2023، این روابط به شدت تکرار شد. به‌عنوان مکانیکی که پس از دوره دسترسی اولیه، بحث‌هایی را در جامعه برانگیخته است، اگر احساس می‌کنید که برخی از عناصر تصادفی آن کاملاً به نفع آن نیستند، باید از آخرین ترفندها بیشتر استقبال شود. این راهنما هر آنچه را که باید در مورد مهارت های رابطه در Darkest Dungeon II بدانید و همچنین بهترین راه ها برای ایجاد روابط مثبت با خدمه را توضیح می دهد.

در حال پخش: Darkest Dungeon & The Difficult Game Revival – The Lobby

نحوه ایجاد روابط در Darkest Dungeon II

روابط و خویشاوندی دست به دست هم می دهند. میزان وابستگی شما بین شخصیت ها نوع روابطی را که می توانند ایجاد کنند، چه مثبت یا منفی، تعیین می کند. پس از انتشار به‌روزرسانی The Void Between Us، اکنون فقط می توان در مسافرخانه ارتباط برقرار کرد. به استثنای اولین سفری که بعد از سفر مقدماتی با واگن خود بازدید می کنید، هر بازدید بعدی از مسافرخانه های آینده منجر به جفت های متفاوتی می شود.

لازم به ذکر است که روابط تا زمانی رخ نخواهد داد بعد از استراحت، بنابراین شما مقداری آزادی عمل دارید تا سعی کنید ترازو را در دو طرف حزب خود خم کنید. هنگامی که آماده شدید، صفحه درست قبل از سوار شدن، هر رابطه ای را که ایجاد شده است را گزارش می دهد. با کلیک بر روی آن به شما اطلاع می دهد که آیا نتیجه مثبت یا منفی است و همچنین جزئیاتی در مورد مهارت های رابطه ای که تحت تأثیر قرار گرفته اند (در ادامه در مورد آن بیشتر خواهد شد).

“کارت های بازی” یک آیتم خوابگاه عالی برای تقویت روابط است – هم مثبت و هم منفی.

راه‌های مختلفی برای ایجاد پیوند در حزب شما وجود دارد، اما اگر می‌خواهید چگونه در Darkest Dungeon II روابط مثبت ایجاد کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • مراقب اقلام هاستل باشید: اقلامی مانند «کارت‌های بازی» معمولاً ارزان‌تر هستند و می‌توان آن‌ها را به‌عنوان غارت یا پاداش از Expeditions نیز دریافت کرد. استفاده از این آیتم‌ها قبل از شروع سفر بعدی می‌تواند راه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، مگر اینکه سطح وابستگی شخصیت‌های شما از قبل در وضعیتی باشد که شما از آن راضی هستید. در نهایت، آنها هنوز یک قمار هستند، اما چه کسی می‌داند، فشار دادن به شانس شما ممکن است نتایج مطلوبی به شما بدهد.
  • خود مسافرخانه ها نیز می توانند بر تمایل شما تأثیر بگذارند: هر زمان که به مسافرخانه ای رسیدید، حتماً ماوس را روی نماد آن در گوشه سمت چپ بالا نگه دارید تا ببینید آیا تأثیری روی مهمانی خواهد داشت یا خیر.
  • در لحظات تصمیم گیری، به غرایز خود اعتماد کنید: گاهی اوقات، قبل از برخورد یا هنگام صحبت با NPCها مجبور خواهید بود بین اعضای مختلف حزب یکی را انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از «هاله» رنگی اطراف شخصیت‌ها (به ترتیب طلایی و آبی) متوجه شوید که یک انتخاب تأثیر مثبت یا منفی بر کسی خواهد گذاشت. این به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید به هر موقعیتی نزدیک شوید – فقط مطمئن شوید که قبل از انتخاب اشتباه، توجه کرده اید.
  • اقدامات شما در نبرد مهم است: مشابه رویدادهای مبتنی بر انتخاب، استفاده از مهارت‌های خاص نسبت به سایر مهارت‌ها تأثیرات متفاوتی دارد. خوشبختانه، در طول نوبت آن شخصیت، اینها با هر یک از رنگ‌ها مشخص می‌شوند، بنابراین این به شما بستگی دارد که چگونه می‌خواهید با هر موقعیتی رفتار کنید. گاهی اوقات واقعا نیاز به استفاده از یک مهارت خاص دارید و به ناچار یک نتیجه منفی رخ می دهد.
  • عجیب و غریب مهم هستند: دمدمی‌ها نیز نقش مهمی در نحوه عملکرد روابط برای این شخصیت دارند. بیشتر آنها معمولاً به هم مرتبط نیستند، اما همیشه ارزش دارد که صفحه کاراکترها را باز کنید و خودتان را دوباره بررسی کنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که Quirks جدید باید در طول Expedition ها ایجاد شود.
بخوانید  اچیومنت عجیب بازی The Callisto Protocol برای تماشای تمام مرگ‌ها

اینها اصول اولیه هستند، اما دوباره به یاد داشته باشید که Darkest Dungeon II در مقادیر تصادفی رشد می کند. از شخصیت‌های شما خواسته می‌شود که در طول اکسپدیشن‌ها، امتیازهای Affinity خود را با یکدیگر افزایش یا کاهش دهند. مراحل بالا فقط ابزاری برای مقابله با این اثرات هستند، بنابراین می توانید سعی کنید قوانین را به نفع خود تغییر دهید.

همچنین، به یاد داشته باشید که روابط فقط در طول سفر آتی ادامه دارد، و برای تمام مسابقه با شما نمی ماند. شما می توانید از حالت مثبت به منفی برگردید و دوباره برگردید، بنابراین داشتن یک رابطه منفی پس از دومین بازدید از هاستل پایان دنیا نیست.

چگونه مهارت های رابطه در Darkest Dungeon II کار می کنند

همانطور که قبلا ذکر شد، تصمیماتی که در طول جنگ می گیرید بر روابط حزبی شما تأثیر می گذارد. هنگامی که یک پیوند ایجاد شد، مهارتی که به طور تصادفی از هر یک از دو شخصیت انتخاب شده است، یک طرفدار مثبت یا منفی دریافت می کند. به این ترتیب، هر بار که از مهارت های گفته شده در نبرد استفاده می کنید، این اثر رخ می دهد و بر رابطه تأثیر می گذارد.

در حال حاضر، روابط مثبت، محترمانه، امیدوارکننده و محبت آمیز هستند، در حالی که بخش منفی، مشکوک، نفرت انگیز و حسادت آمیز است. علاقه مندان به مهارت و دباف ها می توانند بسیار متفاوت باشند، از استرس تصادفی یا پارس در حین مبارزه گرفته تا دشمنانی که به یکدیگر حمله می کنند یا از یکدیگر دفاع می کنند.

بخوانید  آموزش گام به گام نحوه ایجاد و فروش NFT های رایگان با تلفن خود در OpenSea
اگر مهارت های اشتباهی را انتخاب کنید، دیدن اعضای حزب به اندازه کافی استرس زا است، اما برخی صداهای دیالوگ شخصیت جالبی به قهرمانان شما می بخشد.
اگر مهارت های اشتباهی را انتخاب کنید، دیدن اعضای حزب به اندازه کافی استرس زا است، اما برخی صداهای دیالوگ شخصیت جالبی به قهرمانان شما می بخشد.

اگر می‌خواهید تا حد امکان آرامش خود را حفظ کنید، توصیه می‌کنم همیشه قبل از استفاده از مهارت‌ها را دوباره بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر یکی از اعضای حزب به تازگی ضربه خورده باشد، یا وضعیت دبافی داشته باشد (مانند خونریزی یا سوزش)، این احتمال وجود دارد که مراقبت از او باعث شود تا شما امتیازهای قهوه ای را به دست آورید.

هر زمان که مهارت های رابطه مثبت دارید، توصیه می کنم تا آنجا که ممکن است از آنها استفاده کنید. از سوی دیگر، نکات منفی پیچیده‌تر هستند: شما نمی‌توانید آنها را با نوارهای مهارت کاراکتر عوض کنید، بنابراین در طول یک اکسپدیشن در آنجا خواهند ماند. و خوب، اگر مهارتی که بازی به‌طور تصادفی انتخاب می‌کند، مهارتی است که اغلب به آن اعتماد می‌کنید، هر بار که از آن استفاده می‌کنید آماده باشید که مردم را عصبانی کنید.

روابط در Darkest Dungeon II می تواند کاملا تصادفی باشد، بنابراین مهم است که برای همه سناریوهای ممکن آماده شوید – راهنمای مبتدی ما و توضیح گام به گام برای شکست دادن مغز انکار می تواند کمک کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.