راهنمای خدای گرگ Destiny 2

مانند هر چیز دیگری در Destiny 2 پس از فرم نهایی، بنر آهنین تغییر کرده است. رویداد PvP اکنون به جای یک هفته دو هفته به طول می‌انجامد و دو اسلحه به پاداش فعلی خود اضافه می‌کند، که هر دو سلاح‌های قدیمی بنر آهنی با امتیازات و جادوهای جدید هستند. اولین مورد از این ها، Wolf Claws، یک تفنگ ضربانی بسیار کشنده با کمک هدف گیری قابل توجه است که می تواند به شما کمک کند تا در دو هفته آینده رقابت، چند ضربه سر بزنید.

شما می توانید Wolf Claws را به راحتی از طریق Iron Banner دریافت کنید، اما ترکیبات زیادی وجود دارد که احتمالاً نمی خواهید، به خصوص با استخر پرک متنوع آن. در اینجا نحوه دریافت Wolf Claws و مزایایی که ارزش جستجو کردن دارند، آمده است.

چگونه می توان پنجه گرگ را بدست آورد

اکنون که Wolf Claws به عنوان غارت بنر آهنین بازگشته است، چندین راه برای به دست آوردن یکی وجود دارد. ساده‌ترین بازی بازی‌های Iron Banner است: این احتمال وجود دارد که در هر مسابقه یک سلاح یا زره تصادفی دریافت کنید و آن سلاح می‌تواند Wolf Claws باشد. حتی با انجام تنها تعداد انگشت شماری از مسابقات، من قبلاً دو مسابقه را جمع آوری کرده ام، و از آنجایی که بسیاری از جوایز Pinnacle و چالش های بنر آهنی برای تکمیل وجود دارد، شانس خوبی وجود دارد که تعدادی از آنها را بدون هیچ بازتابی دریافت کنید.

اگر زودهنگام پاداش دریافت نکنید، با بهبود شهرت خود با Iron Banner، تضمین می‌کنید که پنجه‌های گرگ را دریافت کنید. پاداش در سطح شهرت 4 یکی از این تفنگ های پالس است که آن را به مجموعه های شما اضافه می کند. در این مرحله، می‌توانید انتظار داشته باشید که از طریق انگرام‌های تصادفی از Iron Banner حذف شود، و همچنین می‌توانید این انگرام‌ها را متمرکز کنید تا Wolf Claws بیشتری از Lord Saladin دریافت کنید.

بخوانید  پخش تریلر گیم پلی بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition

مانند سایر فروشندگان مشهور، Saladin این امکان را ارائه می دهد که انگرام ها را بر روی موارد خاص متمرکز کنید و به شما امکان می دهد کالایی را که می گیرید انتخاب کنید (اگرچه هزینه آن بیشتر از زمانی است که به انگرام اجازه دهید به جای آن یک مورد را به صورت تصادفی رها کند). بنابراین هنگامی که Wolf Claws را دارید، می‌توانید انگرام‌های بنر آهنی را که در انبار دارید را بسوزانید تا آیتم‌های جدیدی را برای به دست آوردن رول مورد نظر خود دریافت کنید.

پنجه های گرگ
پنجه های گرگ

پنجه های گرگ خدا می چرخد

Claws of the Wolf PvP God Roll

  • بشکه: کالیبر کوچک / نوک پیکان شکسته
    • کالیبر کوچک: +7 برد، +7 پایداری
    • نوک پیکان شکسته: +30 کوبنده، +10 هندلینگ
  • مرور: گلوله های کمانه دار
  • مزیت اول:سرپرست / به درد
    • Headseeker: شوت‌های بدن آسیب دقت را افزایش می‌دهند و برای مدت کوتاهی کمک هدف‌گیری می‌کنند. عکس‌های بدنی گرفته شده در حالی که امتیاز فعال است، زمان را بازنشانی می‌کند.
    • To Pain: در حالی که این اسلحه مجهز است، آسیب رساندن باعث افزایش قدرت مانور و کمک به هدف می شود تا زمانی که این سلاح کنار گذاشته شود. آسیب بیشتر باعث افزایش اثر می شود.
  • مزیت دوم: لحظه ذن / آزاد کردن
    • Zen Moment: آسیب رساندن با این سلاح به مرور زمان کوبش و کوبش را کاهش می دهد.
    • Rampage: کشتن با این سلاح به طور موقت باعث افزایش آسیب می شود. قابل انباشته شدن تا سه بار
  • شاهکار: محدوده / سرعت بارگذاری مجدد

بسته به سبک بازی شما و آنچه به دنبال آن هستید، چند ترکیب خوب برای Wolf Claws in the Crucible وجود دارد. به طور کلی، شما می خواهید آمارهایی مانند Range و Stability را در انتخاب بشکه و مجله خود در اولویت قرار دهید، اما اگر واقعاً Deadly Magazine را دوست دارید، سعی کنید سرعت بارگذاری مجدد را افزایش دهید.

بخوانید  یادداشت‌های پچ Call Of Duty رفع اشکال، ترفندها، ترفندهای سلاح و موارد دیگر را نشان می‌دهند.

مزیت اصلی Claws of the Wolf این است که اگرچه گلوله های آن خیلی محکم اصابت نمی کند، اما شلیک می کند. فوق العاده سریع و با دقت بالا بنابراین جفت کردن Headseeker، که هنگام فرود بادی شات به شما آسیب دقیق می‌دهد، و Zen Moment، که کمک هدف شما را افزایش می‌دهد و هنگام شلیک‌ها، لرزش شما را کاهش می‌دهد، بر دقتی است که Claws of the Wolf قبلاً دارد. شما آنقدر سریع گلوله شلیک می کنید که از هم افزایی سود زیادی می برید.

از طرف دیگر، To The Pain، یک امتیاز جدید از The Final Shape، به شما مزیت مشابهی در هنگام زیر آتش می‌دهد، کمک هدف گیری شما را در طول دوئل افزایش می‌دهد و هندلینگ شما را بهبود می‌بخشد – ایده‌آل اگر برای بستن قرارداد نیاز به شلیک سریع تفنگ ساچمه‌ای دارید. Zen Moment را می‌توان با To The Pain نیز جفت کرد، اما اگر مزیت آسیب را ترجیح می‌دهید، Rampage به شما 10% پاداش در هنگام گلزنی می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند اهداف ثانویه را از بین ببرید. Kill Clip ممکن است حتی بهتر باشد – پاداش آسیب زمانی که شما در عرض سه ثانیه پس از کشتن بارگذاری مجدد می کنید 25٪ است – اما بارگذاری مجدد Claws of the Wolf می تواند به طرز دردناکی کند باشد، بنابراین Rampage فعال کردن خودکار ممکن است بهترین انتخاب باشد.

Wolf Claws – PvE God Roll

  • بشکه: نوک پیکان شکسته
  • مرور: مگول شعله ور شد
    • +15 سرعت بارگذاری مجدد، +5 ثبات
  • مزیت اول: ساپورت دافع
    • شکست دادن هدفی که توسط Void تضعیف شده است یک سپر اضافی به شما می دهد.
  • مزیت دوم: گلوله های بی ثبات کننده
    • ضربات نهایی باعث فرار اهداف نزدیک می شود.
  • شاهکار: سرعت بارگذاری مجدد
بخوانید  خالق GTA 6 به فکر اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نشت اطلاعات بود

گرچه در بیشتر موارد سلاح PvE چندانی ندارد، اما Wolf Claws از مزیت دوگانه Void یعنی Repulsor Brace و Destabilizing Rounds بهره می‌برد که به آن هم‌افزایی جدی با ساخت‌های Void می‌دهد. با این حال، برای شروع، انتخاب های شما در مورد بشکه و مجله کاملاً باز است، اما قابلیت مانور و سرعت بارگیری مجدد مکان های خوبی برای تمرکز هستند. وقتی با نگهبانان دیگر مبارزه نمی کنید، برد و ثبات اهمیت بسیار کمتری دارد.

هدف اصلی شما این است که Repulsor Brace و Destabilizing Rounds را با هم جمع کنید، که به Claws of the Wolf قدرت قابل توجهی در PvE می دهد. اول، بی‌ثبات‌کننده‌ها، اهدافی را که در نزدیکی هر دشمنی می‌کشید، فرار می‌کند، آن‌ها را تضعیف می‌کند و باعث می‌شود که کاوش کنند، و بی‌ثبات‌تر شوند. اگر از Claws برای کشتن یک دشمن فرار استفاده کنید، Repulsor Brace را فعال می‌کنید که به شما یک محافظ می‌دهد. بنابراین، به خصوص زمانی که با گروه هایی از دشمنان ضعیف سر و کار دارید، این ترکیب حلقه بازخورد خود را ایجاد می کند که حذف شما را موثرتر و دفاع شما را قوی تر می کند. این ترکیب را به یک راه‌اندازی Void اضافه کنید که گسترش می‌یابد و از debuff‌های بیشتری بهره می‌برد، و حتی سپرهای بیشتری برای تلاش‌های خود خواهید داشت.

بقیه راهنماهای ما را برای The Final Shape برای پرتاب های الهی و موارد دیگر بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر