راهنمای تروفی و اچیومنت های Star Wars Jedi: Survivor

توضیح: Mount خود را وارد یک عامل ناشناخته بزرگ کنید

توضیح: برای پر کردن Tactical Guide، تمامی دشمنان را اسکن کنید

بازیکنان در جریان مرحله چهارم به‌صورت خودکار مهارت Slam را کسب خواهند کرد. اما، برای کسب این تروفی و اچیومنت باید از شاخه Force و بخش Telekinesis، مهارت Mass Slam را پس از کسب اسلم در طول داستان خریداری کنید. ازاین‌رو می‌توانید همزمان از اسلم روی بیش از یک دشمن استفاده کنید. حال زمانی‌که با یک گروه حداقل پنج نفره از دشمنان روبه‌رو شدید، کافی است آن‌ها را دور یکدیگر جمع کرده و سپس با نگه‌داشتن R1+ضربدر/RB+A اسلم خود را شارژ کرده و یک ضربه سنگین به آن‌ها وارد کنید. بازیکنان می‌توانند برای سهولت کار ابتدا از مهارت صحنه آهسته خود یا Wrenching Pull (یکی دیگر از مهارت‌هایی که با L2+R2/LT+RT اعمال می‌شود) استفاده کنند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor دارای یک مینی گیم به نام هولوتاکتیکس است. ابتدا پیشنهاد می‌کنم که بخش داستانی را تمام کرده و سپس تمامی کاراکترهایی را که می‌توان استخدام کرد، استخدام کنید. درغیراین‌صورت بعضی از مسابقات هولوتاکتیکس را از دست خواهید داد.

پیشنهاد می‌کنم پس از تمام شدن داستان بلافاصله این تروفی و اچیومنت را کسب کنید، زیرا یک ارتقای نقشه در دسترس شما قرار می‌گیرد که آیتم‌های جمع‌آوری بیشتری را برای شما نمایان کرده و روند پلاتینوم کردن بازی ساده‌تر می‌شود. با مشاهده ویدیو زیر، محل دقیق تمامی ارتقاهای نقشه و نحوه کسب آن‌ها را متوجه خواهید شد.

تروفی Greezy Money

توضیح: ۲۵ آیتم را رد و بدل کنید

تروفی Tragedy

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Road House

در بعضی از مراحل و مأموریت‌های Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کمک کاراکتر بُد یا مرین باید مأموریت خود را کامل کنند. حال زمانی‌که در این دسته از مأموریت‌ها قرار بگیرید، می‌توانید از مهارت‌های‌شان کمک گرفته تا شرایط بهتری را در مبارزات پشت سر بگذارید. پیشنهاد می‌کنم در همان مرحله اول یا مرحله چهارم و قرارگیری درکنار کاراکتر بُد، ۱۰ بار از مهارت او استفاده کنید، زیرا دلیل از دست دادن تروفی و اچیومنت ذکر شده، شخصیت بُد است. در جریان مرحله سوم هم می‌توانید از کاراکتر مرین کمک بگیرید. البته که وی پس از کامل کردن داستان همچنان در دسترس است، اما تنها در سیاره Jedha و منطقه Arid Flats به کمک شما می‌آید.

تروفی So Uncivilized

توضیح: ۱۰ عدد از دشمنان را با مهارت Point Blank از بین ببرید

توضیح: با Jedi Masters ملاقات کنید

بازیکنان در جریان کسب تروفی و اچیومنت Splurgle، تروفی و اچیومنت ذکر شده را هم کسب خواهند کرد. بااین‌حال کاربران آیتم‌های جمع‌آوری نظیر دیتا دیسک، Priorite Shards یا Jedah Scrolls را می‌توانند به‌سراغ کاراکترهای مربوطه برده و در ازای آن‌ها، آیتم‌های دیگری را دریافت کنند.

تروفی Max Capacity

تروفی Perk of the Job

تروفی Into the Abyss

ویدیو تروفی و اچیومنت Caij Match را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

تروفی Kitted Out

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، باید به داخل سرویس بهداشتی Cantina در سیاره Koboh بروید. زمانی‌که داخل کانتینا شدید، به سرعت به سمت راست چرخیده و وارد سرویس بهداشتی شوید. حال به سراغ توالت سمت چپ رفته تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Reconnaissance

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده باید هر ۱۰ گیاه جهان بازی را پیدا کنید و ویدیو زیر، محل دقیق این گیاه‌ها را به شما نشان می‌دهد.

تروفی They Never Saw It Coming

توضیح: Phon’Qi Caverns به گشت‌و‌گذار بپردازید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی At the Precipice

تروفی One With the Force

توضیح: از BD-1 استفاده کرده تا یک هدف در مسافت دور را مورد بررسی قرار دهد

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، ویدیو زیر را تماشا کنید.

تروفی Slam Dunk

تروفی For Saw Gerrera

دانلود از آپارات

تروفی This is Cannon

تروفی Skywalker

دانلود از آپارات

تروفی They’re Probably Fine

برای کسب هدبند، باید آن را از فروشگاه دوما در پایگاه Rambler’s Reach که در سیاره Koboh قرار گرفته خریداری کنید. برای کسب این آیتم به هفت عدد Priorite Shard نیاز دارید. پس از خریداری کردن، از منو شخصی‌سازی کاراکتر آن را برای کل کستیس انتخاب کرده و سپس به Jedah بروید. حال به دامی استورم‌تروپر داخل ایستگاه ضربه‌بزنید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

درواقع منظور کسب و پوشیدن Poncho است که از نسخه فالن اردر به سروایور اضافه شده است. برای به‌دست آوردن این آیتم هم باید دشمن Spawn of Oggdo واقع در منطقه Koboh Fort Kah’Lin را شکست دهید. در راستای پاکسازی تمامی مناطق و محیط‌های بازی و کسب تروفی و اچیومنت‌های آیتم‌های جمع‌آوری، تروفی و اچیومنت ذکر شده را هم به‌دست خواهید آورد.

توضیح: Abyss Compass را دراختیار بگیرید

توضیح: با یک عدد Roller Mine به سه دشمن ضربه وارد کنید

دانلود از آپارات

توضیح: از چنگ امپراطوری خود را آزاد کنید

توضیح: ۵۰۰ متر را با استفاده از حیوانات بازی طی کنید

تروفی A Presence I’ve Not Felt Since…

دانلود از آپارات

Roller Mineها گونه‌ای از دشمنان هستند که در سیاره Koboh و در جریان مرحله دوم با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. درواقع این دسته از دشمنان توپ‌هایی هستند که شما را دنبال کرده و با نزدیکش شدن به کل کستیس، منفجر می‌شوند. حال تنها کافی است گروهی از دشمنان (حداقل سه نفر) را به سمت یک Roller Mine برده و با استفاده از مهارت‌ فورس خود تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار Avatar: The Last Airbender و جدید باب اسفنجی شلوار مربعی

تروفی Intergalactic Geographic

دانلود از آپارات

توضیح: ۵۰ عدد از دشمنان را درحالی بکشید که تحت تاثیر مهارت Slow هستند

توضیح: با رئیس کانتینا سیاره Koboh صحبت کنید

تروفی The Jedi Path

دراین‌قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت، به‌سراغ بازی Star Wars Jedi: Survivor رفته‌ایم تا کاربران بتوانند به‌راحتی تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌ها: ۳ از ۱۰ (کاربران می‌توانند تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را روی ساده‌ترین درجه سختی کسب کنند)
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۴۰ ساعت روی درجه سختی Story (تقریبا ۲۰ ساعت برای کامل کردن بخش داستانی و ۲۰ ساعت هم برای پاکسازی سیاره‌ها)
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۵۴ عدد و معادل ۱۳۵۰ امتیاز (۴۴ تروفی برنز، هفت تروفی نقره، دو تروفی طلا و یک تروفی پلاتینوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۵۳ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: یک عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: گزارش‌هایی منتشر شده از اینکه دو تروفی و اچیومنت Perk of the Job و They’re Probably Fine گلیچ دارند.
  • آیا درجه سختی روی کسب تروفی و اچیومنت‌های بازی تأثیرگذار است؟ خیر، می‌توانید تمامی محتویات را روی درجه سختی Story تجربه کنید
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تجربه کنید: یک بار
  • آیا پس از کامل کردن داستان، می‌توانید به‌صورت آزاد در جهان بازی به گشت‌و‌گذار بپردازید؟ بله

تروفی Get Down From There

توضیح: درحالی با شمشیر خود تمرین کنید که یک هدبند پوشیده‌اید

توضیح: یک دشمن را که در حال مقاومت به Force Pull است، پری کنید

تروفی Mirror Match

توضیح: یک دوست را از دست گروه Bedlam Raiders آزاد کنید

تروفی Who Gives a Puck

توضیح: از Pilgrim’s Sanctuary محافظت کنید

بازیکنان در شاخه Survival درخت مهارت‌ها باید مهارت Focused Sight را خریداری کنند. سپس با نگه داشتن دکمه دایره/B در مبارزات، می‌توانید از این مهارت استفاده کنید. به‌عبارتی با نگه داشتن دکمه Focused Sight کاراکتر بازی به‌صورت خودکار ضربات را جاخالی می‌دهد. ازاین‌رو از ۵۰ حمله دشمنان بدین صورت فرار کنید.

تروفی Rooftop Duel

تروفی There Is No Try

توضیح: توجه یک غریبه مرموز را جلب کنید

تروفی Cobra Cal

توضیح: از Nova Garon زنده خارج شوید

توضیح: یک اینکوئیزیتور را شکست دهید

تروفی Hey, Luke At Us

در مرحله اول، بازیکنان مهارت Confuse را کسب می‌کنند که با فشردن R1+دایره/RB+B روی دشمنان، فعال می‌شود. در همان مرحله اول و پس از مشاهده آموزش نحوه استفاده از Confuse، از آن روی یک دشمن استفاده کرده تا هم‌نوع خود را شکست دهد. اشاره کنم که بعضی وقت‌ها تنها با یک بار استفاده، دشمن مقابل از بین نمی‌رود و چندین بار باید یک دشمن ثابت را Confuse کرده تا بتواند دشمن دیگر را از بین ببرد.

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

در بخشی از مرحله دوم و زمانی‌که در حال عبور از Gorge Crash Site هستید، یک Pit Droid را مشاهده خواهید کرد که در داخل قیر گرفتار شده است. این محیط را به یاد داشته باشید و پس از یادگیری مهارت Lift در مرحله چهارم، مجدد بازگشته و کشتی را از داخل قیر خارج کنید.

تروفی It’s a Trap

تروفی Can You Pet the Bogling?

توضیح: ۱۰ بار به‌صورت پرفکت از Precision Release استفاده کنید

تروفی You’ve Got a Friend

تروفی Cleaning Up

تروفی Catch!

تروفی For the Path

توضیح: برای یک باغچه کامل فضای آزاد پیدا کنید

توضیح: BD-1، بلستر و لایت سیبر کل کستیس را با اجزای جدید شخصی‌سازی کنید

تروفی Among the Masters

تروفی A Place You Could Call Home

پیشنهاد می‌کنم ابتدا باتوجه به ویدیو تمامی ارتقاهای نقشه بازی، آن‌ها را پیدا کرده و سپس به‌سراغ تروفی و اچیومنت‌های مربوط‌به آیتم‌های جمع‌آوری بروید این ارتقاها به شما اجازه می‌دهند تا تمامی آیتم‌های جمع‌آوری را روی نقشه مشاهده و به‌راحتی ردیابی کنید. دراین‌میان اشاره کنم که دوما را در جریان پیشروی در داستان در مرحله دوم استخدام خواهید کرد و برای خرید تمامی آیتم‌های وی، به ۱۰۰ عدد Priorite Shards نیاز دارید.

توضیح: راه رسیدن به Tanalorr را متوجه شوید

درواقع برای کسب این تروفی و اچیومنت باید هر ۱۲ ماهی داخل جهان بازی را پیدا کنید و ویدیو زیر، محل دقیق این ماهی‌ها را به شما نشان می‌دهد.

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

Star Wars Jedi Survivor را می‌توان دنباله‌ای خوبی برای فالن اوردر دانست. داستان جذاب و گیرا درکنار گیم‌پلی سرگرم کننده از ویژگی‌های مثبت بازی به حساب می‌آیند، اما مشکلات فنی متعدد در روز انتشار، سبب شده بود تا سروایور نتواند آنطور که باید و شاید، تجربه‌ی روانی را ارائه دهد؛ مخصوصا برای کاربران کامپیوتر و تیم سازنده در جریان هفته‌های اخیر، آپدیت‌های مختلفی را عرضه کرده تا مشکلات را تا حد چشم‌گیری کاهش دهد.

بخوانید  احتمال حضور Death Stranding 2 در حالت جدید بازی قوی‌تر شده است

تروفی Growth Spurt

توضیح: اولین جایزه خود را دریافت کنید

تروفی The Past Made Present

توضیح: تمامی مسابقات هولوتاکتیکس را برنده شوید

تروفی Riposte

بازیکنان با فشردن دکمه L2/LT از مهارت Force Pull استفاده می‌کنند. حال بعضی از دشمنان بازی نظیر BX Droidsها که یک باتن الکتریکی به‌دست دارند، به‌خوبی دربرابر فورس پول مقاوم هستند. یکی از این دسته از دشمنان را پیدا کرده و ابتدا از Force Pull استفاده کنید. سپس مشاهده می‌کنید که دشمن مورد نظر پس از مقاومت کردن، سریع با یک ضربه به شما حمله می‌کند. ضربه او را پری کنید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

برای فهمیدن محل دقیق تمامی Chamberها، ویدیو زیر را مشاهده کنید.

توضیح: از پرک در تمامی اسلات‌ها استفاده کنید

توضیح: به بلند‌ترین نقطه از منطقه Harvest Ridge برسید

توضیح: یک دشمن گیج شده، دشمن هم‌نوع خود را شکست دهد

تروفی Splurge

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

توضیح: جدای را از داخل مخزن نجات دهید

در جریان مرحله چهارم و زمانی‌که برای بار دوم وارد Shattered Moon می‌شوید، یک دستگاه بزرگ را مشاهده می‌کنید که یک پرتو کشنده را شلیک می‌کند. به‌طور معمول این تروفی و اچیومنت را از دست نخواهید داد، زیرا از داخل این دستگاه باید عبور کنید و اطراف آن، دشمنان را از بین ببرید. حال کافی است یکی از دشمنان به‌واسطه شلیک این پرتو کشته شود. در بخشی از نبردها در نزدیکی این دستگاه، پلتفرمی را می‌بینید که بیش از چهار الی پنج دشمن به‌سمت شما حمله‌ور شده و میان شما، یک پرتو شلیک می‌شود. تنها کافی است دشمنان را در محدوده شلیک پرتو نگه دارید.

دانلود از آپارات

توضیح: یک کانتینا شلوغ داشته باشید

در جریان مرحله چهارم، کل کستیس مهارت Force Lift را کسب می‌کند و کاربران با فشردن دکمه‌های R1+مثلث/RB+LB می‌توانند از این مهارت استفاده کنند. پیشنهاد می‌کنم از فورس لیفت روی دشمنان ضعیف نظیر استورم‌تروپرها استفاده کنید و سپس با لایت‌سیبر خود به آن‌ها ضربه بزنید.

توضیح: تمامی Force Tearهای بازی را کامل کنید

توضیح: از آرکایو محافظت کنید

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده باید ۱۱ نفر را برای حضور در کانتینا استخدام کنید. با مشاهده ویدیو زیر محل دقیق تمامی افرادی را که باید استخدام کنید، مشاهده خواهید کرد.

دانلود از آپارات

تروفی Han Slowlo

راه‌های مختلفی برای کسب این تروفی و اچیومنت وجود دارد. برای مثال، در مرحله اول و بخش‌های آغازین بازی از یکی از لوله‌ها آویزان شده و پس از گذشت یک دقیقه روی زمین قرار بگیرید. مورد دوم هم این است که روی یک زیپلاین، مدام دکمه مثلت/Y را فشار دهید تا جهت حرکت کل کستیس مدام عوض شود و پس از گذشت یک دقیقه، به روی زمین برگردید.

توضیح: تمامی Jedi Chamberها را پیدا کرده و کامل کنید

Precision Release یکی از مهارت‌ای شاخه Dual Wield لایت‌سیبر شما است. برای استفاده از این مهارت، باید دقیقا قبل از اینکه ضربه به شما برخورد کند، دکمه مثلث/Y را نگه دارید. حال اگر کل کستیس وارد یک فلش زدن از اعمال ضربه با لایت‌سیبر به دشمن شد، به درستی از Precision Release استفاده کرده‌اید. این کار را ۱۰ بار تکرار کنید.

توضیح: از Focus Sight استفاده کرده و از ۵۰ حمله دوری کنید

بازیکنان با پیدا کردن صندوق‌های مختلف یا خرید از فروشنده‌های بازی، می‌توانند آیتم‌های تزئینی مختلفی را برای شخصیت کل کستیس کسب کنند. حتما پیشنهاد می‌کنم قبل ازاینکه به‌سراغ آیتم‌های جمع‌آوری بازی بروید، ابتدا مأموریت مربوط‌به Phon’Qi Caverns را کامل کنید تا نقشه شما ارتقا پیدا کند. ازاین‌رو می‌توانید محل دقیق تمامی صندوق‌ها را مشاهده کنید.

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

با تماشای ویدیو زیر محل دقیق تمامی پرک‌ها را مشاهده خواهید کرد.

تروفی Now, This Isn’t Podracing

توضیح: آکواریوم داخل کانتینا را پر کنید

بازیکنان اولین Mount خود را در مرحله دوم و در بخشی از داستان آزاد خواهند کرد. معمولا ترفی و اچیومنت ذکر شده را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد. بااین‌حال، تنها کافی است سوار Mount شده و ۵۰۰ متر را طی کنید.

دانلود از آپارات

تروفی Survivors, We Adapt

تروفی Blood, Sweat, and Tears

توضیح: هر یک از همراه‌های شما ۱۰ بار به شما کمک کنند

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

توضیح: یک کشتی را از داخل گودال قیر خارج کنید

توضیح: در تمامی اسلات‌های شخصی‌سازی کل کستیس، یک آیتم تزئینی جدید بپوشید

توضیح: تمامی آیتم‌های کاراکتر دوما را خریداری کنید

تروفی Out of the Bedlam

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

توضیح: با یک نایت‌سیستر سفر کنید

منظور این است که به‌صورت مخفیانه به دشمنان نزدیک شده و با استفاده از ضربات تمام کننده (مواقعی که استفاده از دکمه مربع/ایکس را مشاهده می‌کنید) آن‌ها را از بین ببرید. ۲۰ بار این کار را انجام دهید.

بخوانید  ساخت سریال Death Note توسط سازندگان Stranger Things برای نتفلیکس

در جریان مرحله سوم بازیکنان استنس Blaster را آزاد خواهند کرد. حال ازطریق درخت مهارت‌ها و شاخه مربود به استنس بلستر، مهارت Point Blank را خریداری کنید. سپس موقع نبرد با دشمنانی که سلاح Melee دارند (سلاح دوربرد حساب نیست)، دکمه مثلت/Y را دقیقا قبل از برخورد ضربه به شما وارد کنید. به‌عبارتی، در طول نبرد به‌جای پری کردن ضربات، دکمه مثلث/Y را در زمان درست استفاده کنید تا کل کستیس از بلستر خود استفاده کرده تا آن‌ها را با یک ضربه انفجاری به عقب پرتاب کنید. ۱۰ بار این کار را با موفقیت انجام دهید.

تنها کافی است با کسب آیتم‌های تزئینی برای لایت‌سیبر، بلستر و دروید BD-1، آن‌ها را انتخاب کرده و یک ست کاملا جدید بسازید.

تروفی Star Tours

درخت مهارت‌های بازی دارای سه بخش مختلف است که قسمت لایت‌سیبر و فورس خود به شاخه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در مجموع و با درنظرگرفتن قسمت‌های مختلف، ۹ شاخه برای ارتقا وجود دارد. بازیکنان در جریان ۱۰۰ درصد کردن سیاره‌های Star Wars Jedi: Survivor، به‌راحتی XP لازم در راستای کامل کردن درخت مهارت‌ها را کسب خواهند کرد.

دانلود از آپارات

توضیح: به ۲۰ دشمن بالا برده شده حمله کنید

تروفی Caij Match

توضیح: یک آیتم اصلی قدیمی را بپوشید

بوگلینگ‌ها موجوداتی شبیه به راکون و سنجاب هستند و همانند نسخه پیشین در سروایور هم حضور دارند. بازیکنان برای اولین‌بار در جریان مرحله دوم و حضور خود در سیاره Koboh با این موجودات مواجه خواهند شد. پس از اینکه در کانتینا حضور پیدا کردید و میان‌پرده مخصوص این بخش تمام شد، به اطراف نگاه کنید. استبل‌هایی را می‌بینید که همیشه درکنار آن‌ها بوگلینگ‌ها حضور داشته و می‌توانید آن‌ها را ناز و نوازش کنید.

بازیکنان Mullet را از داخل یک صندوق در منطقه Deredict Dam سیاره Koboh کسب خواهند خواهند کرد. البته که ابتدا باید مهارت Slam در مرحله چهارم را کسب کرده باشید تا بتوانید در این محیط پیشروی کرده و به‌صندوق مورد نظر برسید. برای مشاهده محل صندوق‌‌ها روی نقشه بازی هم مأموریت مربوط‌به Phon’Qi Caverns را کامل کنید. پس از کسب و پوشیدن Mullet، به یک مدیتیشن پوینت رفته و استنس Crossguard را انتخاب کنید. در انتها، درحالی که دکمه مربع/X را نگه داشته‌اید، به سمت یکی از دشمنان سر راه خود بدوید.

توضیح: درحالی که یک Mullet پوشیده‌اید، از ضربه دراپ کیک برای آسیب‌رساندن به یکی از دشمنان بازی استفاده کنید

تروفی Pinpoint

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

توضیح: تمامی دشمنان لجندری بازی را شکست دهید

تروفی Skoova Diving

تروفی The Jedi Survivor

تروفی Gambler

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را به‌دست آورید

تروفی I’m a Living Legend

تروفی King of the World

توضیح: هر سه بخش درخت مهارت‌ها را به‌صورت کامل ارتقا دهید

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت Slam، همزمان به پنج دشمن ضربه سنگین وارد کنید

با تماشای ویدیو زیر محل دقیق تمایم دشمنان لجندری را متوجه خواهید شد.

برای کسب این تروفی و اچیومنت ابتدا باید مهارت BD Visor در مرحله دوم و سیاره Koboh را کسب کنید. سپس با فشردن جهت پایین دی‌پد و سپس R3/R، کاراکتر BD-1 همانند یک دوربین دیدبانی برای شما عمل کرده و با فشردن مربع/X می‌توانید دشمنان را اسکن کنید. اگر از قبل اسکن کرده باشید، عبارت Show Tactical Guide Entry را مشاهده خواهید کرد. اگر این عبارت را مشاهده کردید، هیچ اشکالی ندارد. زیرا، با فشردن دکمه ذکر شده در این عبارت وارد بخش مورد نظر شده و Reconnaissance را دریافت خواهید کرد.

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

توضیح: ۲۰ بار به دشمنان بی‌خبر از حضور شما ضربه بزنید

توضیح: تازه شوید

دانلود از آپارات

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

برای کسب این تروفی و اچیومنت، تنها کافی است ویدیو زیر را مشاهده کنید.

توضیح: داستان بازی را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید ۱۷ جایزه بگیر را بکشید که با تماشای ویدیو زیر، محل دقیق آن‌ها را متوجه خواهید شد.

تروفی Grab Some Seat

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Tanalorr Bound

در جریان مرحله اول، بازیکنان به‌صورت خودکار مهارت Slow را آزاد کرده که با فشردن دکمه‌های R3+L3/R+L فعال می‌شود. حال مدام از این مهارت استفاده کرده و در مجموع ۵۰ نفر را بکشید.

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

توضیح: می‌توانید بوگلینگ را نوازش کنید

توضیح: یک دشمن را به داخل ماینینگ کنن Shattered Moon بفرستید

توضیح: به مدت زمین پاهای خود را روی زمین یا دیوار قرار ندهید