راهنمای بازی Final Fantasy XIV 6.3 Lapis Manalis Dungeon

پس از سقوط Cagnazzo، بازیکنان با موفقیت Lapis Manalis را حذف خواهند کرد. تبریک میگم اگر حمله اتحاد جدید را در نسخه 6.3 پوشش نداده اید، راهنمای FFXIV Euphrosyne ما را بررسی کنید.

Lapis Manalis یک سیاهچال سطح 90 است. تنها موارد مورد نیاز عبارتند از:

  • حداقل iLVL 590.
  • شروع از جستجوی سناریوی اصلی، پادشاه کوه
شرحی ارائه نشده است

راهنمای لاپیس مانالیس

از این پس، Galatea مکانیکی را که قبلاً دیده‌ایم، اما با چرخشی در سحابی روح، تکرار خواهد کرد.

  • سحابی روح در نیمه دوم مبارزه: این بار چهار پورتال Reaper وجود دارد. هر کدام یک تا چهار گوی خواهند داشت و عدد نشان دهنده ترتیبی است که گالاتیا خود را به پورتال منتقل می کند و AoE های متقاطع خود را فعال می کند. بنابراین، برای مثال، او ابتدا با یک گوی به پورتال، در مرحله دوم به پورتال با دو گوی و غیره می رود.

بدجنس

ما فقط بر روی سه رئیس زیر تمرکز خواهیم کرد. برای Adds، این فقط توصیه معمول است: آنها را با هم گروه کنید و از AoE اجتناب کنید.

آلبیون

کاگنازو آخرین باس بزرگ است و مجموعه ای از حملات با مضمون آب دارد.

بدجنس
بدجنس
  • سیل استیژیان: AoE در سطح گروه
  • پیش از غرق شدن: گوی های آب بزرگ به صورت جفت شروع به شکل گیری می کنند و در بالای سکو شناور می شوند. در مجموع شش عدد تشکیل خواهد شد. به ترتیب اولین ظهور خود، گوی ها AoE های دایره ای بزرگ را به صورت جفت فعال می کنند. بنابراین AoEهای گوی شرقی و غربی ابتدا با هم منفجر می شوند، سپس شمال و جنوب منفجر می شوند و سپس جفت گوی های باقی مانده نیز به دو AoE دایره ای بزرگ و همپوشانی منفجر می شوند. بی خطر است که خود را تقریباً بین دو گوی که می دانید در حال انفجار هستند قرار دهید، سپس به سرعت به منطقه امن بعدی بروید. در طول این مرحله، کاگنازو یک بادی اسلم نیز انجام خواهد داد – اگر بازیکنان خیلی به لبه نزدیک شوند، آنها را به گل و لای اطراف سکو می اندازد. اگر در گل و لای بمانید، دچار آبریزش (آسیب پایدار آب در طول زمان) خواهید شد.
  • قوچ هیدرولیک: Cagnazzo از لبه سکو می پرد. دایره ها و نوارهای قرمز رنگ AoE شروع به چشمک زدن کرده و روی پلت فرم ظاهر می شوند. هنگامی که میله پرتاب جک هیدرولیک در جای خود قرار می گیرد، Cagnazzo بر اساس الگویی که بازیکنان پیش نمایش داده اند، روی پلت فرم زوم می کند. برای جلوگیری از ضربه خوردن توسط یکی از حرکات او، نزدیک بودن به موقعیت پرتاب کاگنازو کارساز است، اما در واقعیت می توانید هر مکانی را انتخاب کنید که قرمز روشن نباشد. اگر یک یا دو بار ضربه بخورید، ممکن است زنده بمانید (اگر در سلامت کامل باشید). بیش از سه ضربه به معنای مرگ حتمی است.
  • آبشار: نشانگر پشته روی یک پخش کننده تصادفی قرار می گیرد. پشته برای جذب آسیب.
  • جزر و مد نفرین شده: Cagnazzo از لبه سکو می پرد و چهار چیز نیزه مانند Fearsome Flotsam در میدان ظاهر می شوند. بازیکنان باید قبل از پر شدن سنج خشم Cagnazzo، The Fearsome Flotsams را DPS کنند. برای شفا دهنده ها، نشانگرهای مختلف با تایمر شمارش معکوس در کنار نام هر یک از اعضای حزب ظاهر می شود. سه نفر از آنها آسیب خفیف و یک عضو حزب آسیب بیشتری می بینند.
  • جاروبرقی: همه اعضای حزب یک گوی بنفش که به آنها متصل است دریافت می کنند. بازیکنان باید AoE های مخروطی شکل دوره ای را که توسط گوی های بنفش ساطع می شوند ترتیب دهند تا به بازیکنان دیگر برخورد نکنند. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که هر بازیکن گوشه متفاوتی از اتاق را انتخاب کند. همزمان با انتشار AoE از گوی ها، Cagnazzo همچنین باندهای AoE را در سرتاسر پلت فرم فعال می کند. از هر دو دوری کنید.
  • تورنت خالی: در طول Voidcleaver، Cagnazzo همچنین Tankbuster را راه اندازی خواهد کرد. تانک ها باید دور از بقیه گروه هدف گیری کنند.
بخوانید  Call Of Duty Mobile فصل 5 نقشه Armada Strike، رویداد جدید و موارد دیگر را اضافه می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بقیه مبارزه فقط تکرار چیزی است که بازیکنان مکانیک قبلاً دیده اند.

اولین رئیس یک هیولای میمون یخ مانند به نام آلبیون است.

بله، میله های بازیگران دشمن من آنقدر بزرگ هستند.
بله، میله های بازیگران دشمن من آنقدر بزرگ هستند.
  • ندای کوه: هنگامی که Albion شروع به این حمله را به پایان رساند، بازیکن صدایی را می شنود و یک اعلان روی صفحه ظاهر می شود: “غرش در دوردست نزدیک تر می شود.” در امتداد سمت چپ و راست عرصه، برف بهمن مانند جایی را نشان می دهد که گروهی از هیولاها به صورت افقی در سراسر سکو می دوند و هر شخصیتی را زیر پا می گذارند. این مانند یک گروه AoE است، اما لباس پوشیده شده است. دو گروه از این قبیل وجود خواهد داشت، بنابراین پس از اولین رژه هیولاها، هر دو طرف سکو را تماشا کنید.
  • اسلم چپ (و بعداً اسلم راست): Albion یک AoE را راه اندازی می کند که سمت چپ پلت فرم را اشغال می کند. (این سمت چپ Albion است و اگر کاراکتر شما در مقابل آن قرار دارد، نه مال شما.) او گاهی اوقات یک نسخه Right Slam از این حمله انجام می دهد.
  • به یخ ضربه بزنید: سه نشانگر دایره نارنجی روی سکو می افتند و انبوه سنگ ها به زودی فرو می ریزند. از AoE های نارنجی اجتناب کنید.
  • یخ شکن: آلبیون خود را به سنگ می چسباند. از این سنگ دور شوید، زیرا یک AoE در اطراف سنگ اسیر منفجر می شود.
  • غرش آلبیون: این حمله زمان بازیگری نسبتاً طولانی دارد و با پوشاندن کل پلت فرم توسط AoE نارنجی روشن نشان داده می شود. بازیکنان باید قبل از تکمیل بازیگری، پشت یکی از دو سنگ باقیمانده پنهان شوند.
بخوانید  انتقاد اندکی بنیانگذار مد از سیاست EA

در حال حاضر، آلبیون هیچ مکانیک جدید مهمی ندارد. این تکرار همان چیزی است که دیده اید، اما با مقداری همپوشانی.

  • اسلم چپ (یا راست اسلم) + Call of the Wild: بازیکنان ضمن اجتناب از عبور از حیوانات، باید متوجه شوند که کدام سمت سکوی آلبیون مشت خواهد زد.
  • آغوش آلبیون: همچنین در فاز دوم یک حرکت Tankbuster خواهد داشت.

گالاتیا مگنا

به‌روزرسانی Final Fantasy XIV 6.3 یک Dungeon سطح 90 جدیدی به نام اضافه کرد پاک کن. این فیلم در منطقه برفی Garlemald اتفاق می‌افتد و مانند بسیاری از سیاه‌چال‌های FFXIV، از فرمت سه رئیس پیروی می‌کند و در بین آن‌ها قرار می‌گیرد. نحوه باز کردن قفل سیاه چال و انتظارات از باس ها را توضیح خواهیم داد.

نحوه باز کردن قفل سیاه چال 6.3، Lapis Manalis

گالاتیا مگنا رئیس دوم است و مکانیکی شبیه به درو دارد.

گالاتیا مگنا
گالاتیا مگنا
  • چرخه موم: شروع این حمله با یک AoE بزرگ در اطراف Galatea نشان داده می شود. او آن AoE غوغا را راه اندازی می کند، سپس تقریباً بلافاصله یک AoE با دامنه ای می اندازد که بقیه عرشه را پوشش می دهد – به جز محدوده غوغا. بنابراین بازیکنان باید نزدیک به لبه این AoE اول مرکزی بمانند تا زمانی که او دومین AoE خود را می‌اندازد به سرعت به او نزدیک شوند.
  • داس روح: گالاتیا با بازیکنان ورودی روبرو خواهد شد که اهل کجا هستند. سپس یک AoE عظیم را در یک نیم دایره متمرکز بر ورودی راه اندازی می کند که بخش قابل توجهی از سکو را اشغال می کند. بازیکنان باید پشت او باشند یا در جایی نزدیک او بمانند. اگر نزدیک ورودی باشید، احتمالاً ضربه خواهید خورد.
  • سحابی روح: این حمله ابتدا یک AoE در سطح حزب ایجاد می کند. در مرحله بعد، دو پورتال تلپورت Reaper در دو طرف پلت فرم باز خواهند شد. فلش های بنفش صورتی به شکل صلیب در زیر Galatea شروع به چشمک زدن می کنند. این نشان‌دهنده شکل AoE است که او در هر پورتال Reaper، یکی پس از دیگری می‌فرستد. بازیکنان باید از نوارهای متقاطع AoE اجتناب کنند. اگر در اینجا با AoE صلیبی شکل Galatea برخورد کنید، یک عدد دریافت خواهید کرد Doom Debuff— چیزی که شفا دهنده ها باید مراقب آن باشند و با اسونا حذف کنند.
  • تنبریسم: وقتی گالاتیا تنبریسم را می زند، چهار دایره بنفش روی زمین ظاهر می شود. افرادی که تازه از ماموریت‌های داستانی اصلی خارج شده‌اند، باید این را از زنجیره تلاش‌ها به خاطر بسپارند که در آن زیرو در کنار دوقلوها و جنگجوی نور علیه Voidsents می‌جنگد. هر بازیکن باید دایره ای را برای ایستادن در آن انتخاب کند تا بتواند گوی بنفش نزولی را جذب کند. بازیکنان نیز با تحمیل خواهد شد چشم شیشه ای (می توانید این افکت را در کنار نام خود در لیست حزب مشاهده کنید). هنگامی که یک چشم قرمز درخشان بالای سر شما ظاهر شد، از رئیس دور شوید تا متحجر نشوید.
بخوانید  کارگردانان Super Mario Bros. این تعقیب و گریز حیرت انگیز رنگین کمان را بشکنید