رئیس HBO نمی خواهد در انقلاب هوش مصنوعی هالیوود شرکت کند، اگر این اتفاق بیفتد

در دیگر اخبار هوش مصنوعی، چارلی بروکر، خالق Black Mirror اخیراً گفت که سعی کرده از ChatGPT برای نوشتن یک قسمت از Black Mirror استفاده کند، اما معلوم شد که این کار «چرند» است.

کیسی بلویز، مدیر ارشد محتوای HBO در مورد آینده هوش مصنوعی در هالیوود اظهار نظر کرده و گفته است که امیدوار است تا زمانی که انقلاب هوش مصنوعی برسد، بازنشسته شود، اگر چنین شود. صحبت کنید تنوعبلویز با یادآوری به مردم شروع کرد که در بیت لحم، پنسیلوانیا بزرگ شد، شهری که قبل از برخی، خانه شرکت‌های بزرگ فولاد بود. ورشکست شد تا حدودی به این دلیل که آنها با روندهای تجاری جدید سازگار نشده اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

او گفت: “بنابراین من بسیار بسیار آگاه هستم که وقتی یک شرکت به آینده فکر نمی کند یا از آینده آگاه نیست چه اتفاقی می افتد.”

بلویز که بیش از 19 سال در HBO کار کرده است، گفت که HBO متفاوت از سایر غول های رسانه ای عمل می کند. او گفت که هرگز یک خلبان را آزمایش نکرده است تا تصمیم بگیرد که آن را به سریال ببرد یا نه. او گفت: «این کاری نیست که ما انجام دهیم. برای هوش مصنوعی، بلویز گفت که امیدوار است هرگز روزی نباشد که هوش مصنوعی بخشی از فرآیند توسعه خلاقانه باشد.

بنابراین برداشت من از هوش مصنوعی، این ایده که هوش مصنوعی در هر نوع توسعه یا فرآیند خلاقانه ای در انواع نمایش هایی که من انجام می دهم یا ما در HBO انجام می دهیم، دخیل است، این چیزی نیست که بخواهم بخشی از آن باشم. او گفت. او گفت: “اگر این به چیزی تبدیل شود – و امیدوارم شبیه مدیران فولاد دهه 70 نباشم – من آن را نمی بینم.” و اگر چنین است، امیدوارم تا آن زمان بازنشسته شده باشم.»

نویسندگان هالیوود اکنون تا حدودی به دلیل نگرانی در مورد استفاده از برنامه های هوش مصنوعی برای فیلمنامه نویسی استودیوها دست به اعتصاب زده اند. اعتصاب همچنان ادامه دارد و پایانی برای آن مشخص نیست.