رئیس یوبی سافت موفقیت شرکت را در تلاش کارمندانش می بیند


مدیرعامل یوبی سافت در ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرد که موفقیت آینده این شرکت به عملکرد آنها بستگی دارد.

اخیرا، مدیر عامل Ubisoft، Yves Guillemot به کارمندان خود گفت که پس از یک گزارش مالی اخیر که وضعیت وخیم را نشان می دهد، این به آنها بستگی دارد که شرکت را تغییر دهند. پس از فروش ضعیف‌تر از حد انتظار بازی‌های یوبی‌سافت در فصل تعطیلات و تاخیر دیگری از سوی Skull and Bones، این شرکت پیش‌بینی درآمد خود را برای سال مالی جاری کاهش داد. علاوه بر این، گزارش ها نشان می دهد که یوبی سافت توسعه سه بازی اعلام نشده را لغو کرده است.

یوبی سافت همچنین اضافه کرد که انتظار دارد تا حدود 200 میلیون یورو هزینه های خود را طی دو سال آینده از طریق تجدید ساختار هدفمند، دفع برخی دارایی های غیر اصلی و فرسایش طبیعی کاهش دهد. اکنون انتظار می رود Skull and Bones در طول سال مالی بعدی یوبی سافت که از آوریل آغاز می شود و در مارس 2024 به پایان می رسد عرضه شود. در همین حال، یوبی سافت قصد دارد بازی های دیگری مانند Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora را نیز منتشر کند.

علاوه بر این، در سال مالی آینده، شاهد انتشار بازی‌های معرفی‌نشده یوبی‌سافت، از جمله یک بازی بزرگ و چندین نسخه رایگان امیدوارکننده از بزرگترین برندهای آن خواهیم بود. طبق گزارشی قبل از اعلام تاخیر، Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora و همچنین Skull and Bones قرار بود در سال 2022 منتشر شوند.

بخوانید  می‌توانید اقتباس از فیلم استیون کینگ را از روی صندلی مطالعه خود تماشا کنید

ایو گیلموت، رئیس یوبی سافت

کوتاکو در ایمیلی که روز چهارشنبه توسط Yves Guillemot برای کارکنان Ubisoft ارسال شد، گفت که تاخیرها بر هزینه‌های شرکت فشار آورده و درآمد مرتبط را کاهش داده است. Guillemot در این ایمیل توضیح داد: “امروز بیش از هر زمان دیگری، من به تمام انرژی و تعهد شما نیاز دارم تا اطمینان حاصل کنم که در مسیر موفقیت بازگردیم.” من همچنین از هر یک از شما می‌خواهم که در هزینه‌ها و ابتکارات خود بسیار دقیق و استراتژیک باشید تا اطمینان حاصل کنید که ما تا حد امکان کارآمد و سودآور هستیم.»

گیلمو سپس از کارکنان یوبی‌سافت خواست تا آنچه را که به‌عنوان «بزرگ‌ترین ترکیب در تاریخ یوبی‌سافت» توصیف می‌کند، ارائه دهند و گفت: «توپ در زمین شماست تا این ترکیب را به موقع و در سطح خوب ارائه دهید». ما قادریم.”

کریستوفر دیرینگ، رئیس بازی‌های B2B RedPop، در اظهار نظر در مورد گزارش مالی یوبی‌سافت در روز چهارشنبه، ادعا کرد که یوبی‌سافت در مقایسه با سایر ناشران بزرگ به دلیل فقدان سرویس بازی زنده با کیفیت، برای پر کردن شکاف‌های بین نسخه‌ها با مشکل مواجه شده است. حلقه اضافه شد:

مشکل بزرگ یوبی‌سافت در واقع ساختار آن نیست. مشکل این است که به بازی‌های سرویس زنده اهمیتی نمی‌دهد. به میلیاردها ناشر نگاه کنید. این در مورد همان بازی‌هایی مانند Fortnite، FIFA، Call of Duty، GTA Online و بازی‌های دیگری که دائماً پول چاپ می‌کنند. این بدان معناست که یوبی‌سافت برای ارائه عملکرد مالی خوب به شدت بر برنامه‌ریزی مناسب متکی است. من فکر می‌کنم کاری که او می‌خواهد با سری Assassin’s Creed انجام دهد، کار درستی است.”

بخوانید  تعدیل نیرو استودیو بانجی تایید شد

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.