رئیس فیفا می گوید سری جدید این کمپانی بهترین بازی ویدیویی تاریخ خواهد بود

ولی جیانی اینفانتینورئیس شرکت فیفا همچنین معتقد است که سری آینده به نام فیفا استاندارد جدیدی را در دنیای بازی های فوتبال ایجاد خواهد کرد. گزارش مارتین زیگلرپس از پیروزی بدون مخالف اینفانتینو در انتخابات امروز و انتخاب مجدد او به عنوان رئیس فیفا، گزارشگر ارشد ورزشی Times Media بار دیگر تاکید کرد که این شرکت رقیبی برای بازی فوتبال EA راه اندازی خواهد کرد.

رئیس فیفا در ماه می 2022 گفت که فقط بازی هایی که نام مجوز رسمی فیفا را دارند برای طرفداران فوتبال معتبر است: “به شما اطمینان می دهم که تنها بازی معتبر و واقعی که نام فیفا را یدک می کشد بهترین بازی موجود است.” به بازیکنان و هواداران فوتبال نام فیفا تنها عبارت جهانی و اصلی است. FIFA 23, FIFA 24, FIFA 25, FIFA 26 و… تنها قسمت ثابت آن نام فیفا است و برای همیشه می ماند و بهترین خواهد بود.

در نوامبر 2022 بود که فیفا پس از پایان همکاری با الکترونیک آرتز، اولین بازی‌ها را با برند این شرکت عرضه کرد که چهار بازی بلاک چین مبتنی بر وب 3.0 بودند.

وینیسیوس جونیور در بازی FIFA 23 (FIFA 23) از الکترونیک آرتز

اینفانتینو گفت: «بازی جدید فیفا، FIFA 25، 26، 27 و بالاتر، همیشه بهترین بازی الکترونیکی برای هر پسر یا دختری خواهد بود. به زودی اخباری در این مورد خواهیم داشت.” اگر حرف های اینفانتینو درست باشد، گفته های اینفانتینو به این معنی است که در سال 2024 اولین بازی فوتبال جدید فیفا منتشر خواهد شد که احتمالاً با EA Sports FC 25 رقابت می کند.

بخوانید  مایکروسافت پیش از نمایشگاه بزرگ، رونمایی هایی شبیه به GoldenEye را برنامه ریزی می کند

بعد از تقریبا 30 سال است که همکاری الکترونیک آرتز و فیفا به پایان رسیده است و FIFA 23 آخرین محصول EA Sports است که با نام فیفا منتشر شده است. امسال شرکت مذکور اعلام کرد که نام سری فوتبال خود را به EA Sports FC تغییر خواهد داد و مدعی شد که دوره جدیدی از جولای 2023 آغاز خواهد شد.

رئیس فیفا می گوید که جدیدترین سری و رقیب این شرکت، EA Sports FC، بهترین بازی ویدیویی برای هر پسر و دختر خواهد بود.