رئیس بازی بعدی آمازون استعفا می دهد، می گوید که در حال تلاش برای “یک چیز جدید” است

جان اسمدلی، مدیر دفتر استودیوی آمازون گیمز در سن دیگو، پس از شش سال، شرکت را ترک می کند. اسمدلی در این مدت روی پروژه های مختلفی کار کرد اما هیچ کدام از آنها منتشر نشد.

در بیانیه یکی از نمایندگان آمازون به بلومبرگ آمده است: “جان یک اسطوره صنعت بازی است و ما از کمک های او در بازی های آمازون در شش سال گذشته سپاسگزاریم. [his team] همچنان بر تحقق پروژه غیرمنتظره خود متمرکز است. جان متعهد شده است که بماند تا زمانی که تیم به طور کامل متحول شود قبل از اینکه دنبال چیز جدیدی برود.» خروج اسمدلی با اخراج های گسترده در آمازون همزمان شد.

بر اساس گزارشی که توسط بلومبرگاسمدلی در یک ایمیل در سراسر شرکت، خروج خود را اعلام کرد. او گفت: “پس از بررسی دقیق، به این نتیجه رسیدم که وقت آن رسیده است که چیز جدیدی را امتحان کنم.” در این نامه همچنین آمده است که Andy Sites به عنوان رئیس استودیو وارد عمل خواهد شد، در حالی که Smedley به هموار کردن این انتقال کمک خواهد کرد. اسمدلی بیشتر به خاطر کارش روی MMOهایی مانند Everquest و Star Wars Galaxy شناخته می شود.

سال گذشته، GameSpot در مقاله‌ای توسط Eddie Makuch، کریستف هارتمن، معاون بازی‌های آمازون را معرفی کرد. اسمدلی از جمله افرادی است که با آنها مصاحبه شده است و ادعا می کند که هارتمن به تبدیل آمازون گیمز به یک شرکت بازی سازی تمام عیار با شاخه ناشر کمک کرده است. او همچنین داستانی در مورد ارائه سه مسابقه به هارتمن به اشتراک گذاشت که هارتمن عجیب ترین و سخت ترین آنها را انتخاب کرد. اسمدلی گفت: “او سخت‌ترین را انتخاب کرد، اما یکی را هم انتخاب کرد که از بقیه متمایز شود، زیرا چیزی شبیه به آن وجود ندارد. دیدن کسی که سخت‌ترین را انتخاب می‌کند؟ مثل “وای” بود. این یکی چیزی دارد که واقعاً برجسته است، و او بلافاصله متوجه آن شد.”

بخوانید  اعلام آمار فروش جدید برای GTA 5 و Red Dead Redemption 2

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.