ذکر راه های وحشتناکی که بازیکنان در میراث هاگوارتز می میرند توسط صداپیشه بازی

علاوه بر آملیا گتینگ که صداپیشگی شخصیت اصلی زن بازی را بر عهده دارد، سباستین کرافت نیز مسئولیت شخصیت مرد بازی را بر عهده خواهد داشت.علاوه بر این، مشخص شده است که سیمون پگ صداپیشگی مدیر هاگوارتز را نیز بر عهده خواهد داشت که یکی از اجداد سیریوس است. مشکی.

محیط بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 10 فوریه (21 فوریه) روی پلتفرم های رایانه شخصی. پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس فراهم خواهد شد. علاوه بر این، نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) و نسخه Nintendo Switch در تاریخ 25 جولای 2023 (3 اوت 1402) در دسترس خواهند بود.

برخی معتقدند این ممکن است به دلیل یک رویداد کوتاه یا برخورد با یک دشمن در بازی باشد که شما را با طلسم بدی رها می کند. همچنین در اینستاگرامش تأیید شد که او بیش از سه سال است که روی این بازی کار می کند. این مدت زمان طولانی برای یک صداپیشه در صنعت بازی است که نشان دهنده حجم بالای دیالوگ ها در میراث هاگوارتز است.

آملیا گاتینگ که صداپیشگی شخصیت اصلی بازی میراث هاگوارتز را بر عهده دارد، پست جدیدی را در اکانت اینستاگرام شخصی خود به اشتراک گذاشت و گفت که شخصیت شما در این بازی ممکن است “با اژدها بسوزد و سرخ شود، یا روی جارو بیفتد.” این روش واقعاً بدی برای مردن است.» همانطور که قبلاً اعلام شده بود که Quidditch یکی از مینی‌بازی‌های هاگوارتز Legacy نخواهد بود، طرفداران Reddit در مورد چگونگی انداختن جارو بحث کردند.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش سریال جدید ویچر تا اعلام فصل پخش فصل سوم The Witcher

آملیا گتینگ، صداپیشه شخصیت اصلی زن بازی میراث هاگوارتز او در پست جدید اینستاگرام خود توضیح داد که چگونه بازیکنان در بازی می میرند.