دیگو لونا و تونی گیلروی درباره اهمیت تکمیل داستان آندور صحبت می کنند

بنابراین در حالی که ما باید منتظر این جزئیات باشیم، لونا و گیلروی با EW صحبت کردند ارسال پادکست Dagobah در طول جشن جنگ ستارگان امسال در بهار و قبل از اعتصاب.

در حین تولید سری Andor از دیزنی + ممکن است در وقفه باشد با شروع اعتصاب WGA، ستاره دیگو لونا و تونی گیلروی، مجری برنامه، در فصل 2 مشارکت داشته اند و قصد دارند در سال 2024 اکران شود. Cassian Andor (Luna) با Rogue One: A Star Wars Story در سال 2016 شروع به کار کرد و سریال Disney+ قبل از فیلم و فصل 2 درست قبل از شروع رویدادها به پایان می رسد. ما آشکارا از سرنوشت اجتناب ناپذیر آندور می دانیم، اما این سفر تا کنون شگفت انگیز بوده است.

گیلروی گفت: “مسئولیت ما این است که او را به طور موثر به خانه برسانیم.” “اما بیشتر به این دلیل است که از نظر احساسی نتیجه بدهیم و فرود را نگه داریم.”

گیلروی همچنین اضافه کرد که چگونه داستان را با چهار پرش زمانی که هر یک حدود یک سال را در بر می گیرد، روایت خواهند کرد. فصل 2 به بلوک های چند قسمتی تقسیم می شود و اولین هاپ بین پایان فصل 1 و اولین پخش فصل 2 است.

لونا گفت: «زیبایی این نمایش در این است که با وجود اینکه گاهی اوقات می‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد، به شما ضربه می‌زند که انگار برای اولین بار آن را یاد می‌گیرید. شما این را از درون، از منظر شخصی شاهد هستید. شما آن را با شخصیت‌ها یا از طریق شخصیت‌ها تجربه می‌کنید. بنابراین، به طور متفاوتی به شما ضربه می‌زند. این لزوماً مربوط به رویدادها نیست، بلکه به انتخاب‌های انجام شده و خطراتی که این شخصیت‌ها متحمل می‌شوند مربوط می‌شود. چون آنها را می شناسید که مثل قبل اهمیت نمی دهید.

بخوانید  چرا هوش مصنوعی هنوز موفق به جایگزینی گوگل نشده است؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در سرتاسر فصل 1 Andor، ما شاهد تولد Rebel Alliance هستیم که بیشتر داستان یک مهیج جاسوسی بود تا یک سریال اکشن، فصل 2 بر رشد شورش و به قدرت رسیدن در کهکشان تمرکز خواهد کرد.

گیلروی توضیح داد: “چگونه عمومی می‌شوید؟ چگونه گسترده می‌شوید؟ اتحاد شورشی که در مورد یاوین شکل می‌گیرد، تقریباً شبیه دموکرات‌های مسیحی است: این یک گروه مصالحه یکپارچه است.” “اما برای همه گانگسترهای اصلی و سرسخت هایی که این جاده را ساخته اند چه می شود؟ چه اتفاقی برای آنها می افتد و چگونه در این مسیر قرار می گیرند؟”

می‌توانید تمام فصل ۱ Andor را منحصراً در Disney+ تماشا کنید.