دیوید هاربر، ستاره سریال Stranger Things می‌خواهد در God of War بعدی حضور داشته باشد

در مصاحبه با بازی های ویدیویی FN در مورد علاقه عمومی اش به بازی های ویدیویی و نقش آتی در یک بازی ترسناک با جودی کومر، ستاره Killing Eve، از او پرسیده شد که دوست دارد در چه پروژه های بازی ویدیویی دیگری شرکت کند. او گفت: «من واقعاً از کاری که این افراد در دنیای خدای جنگ با همسرم ریچارد شیف در نقش اودین انجام می‌دهند، خوشم می‌آید. آن‌ها همچنین با آن ژانر سرگرم می‌شوند، و وقتی صحبت از آن خدایان به میان می‌آید همیشه غافلگیر می‌شوند و در نهایت تبدیل به آنها می‌شوند – ثور یک پیرمرد بزرگ است و اودین آن نوع روشنفکر قدیمی‌تر است. او در پایان گفت: «من علاقه مند هستم که شاید بخشی از آن را انجام دهم.

علاوه بر بازی ترسناک فوق الذکر، دیوید هاربر در حال حاضر در پروژه پلی استیشن درگیر است. او در فیلم Gran Turismo در کنار اورلاندو بلوم، آرچی مادکوه و دارن بارنت بازی خواهد کرد. God of War همچنین اقتباسی از طریق یک نمایش استریم آمازون خواهد داشت.

دیوید هاربر در تحسین جدیدترین God of War تنها نیست، زیرا اکنون این بازی پرفروش ترین بازی پلی استیشن در تمام دوران است. همانطور که بازی حماسه نورس این فرنچایز را به پایان می رساند، اگر دیوید هاربر بخشی از بازی بعدی باشد، احتمالاً شامل یک محیط اسطوره ای جدید می شود.

دیوید هاربر، ستاره سریال Stranger Things و Violent Night دوست دارد بخشی از دنباله God of War باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  افزایش قیمت کنسول ایکس باکس در ژاپن