دیوالور دیجیتال در این هفته یک بازی جدید را معرفی خواهد کرد


ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر Devolver Digital خبر از معرفی یک بازی جدید توسط این شرکت در طول هفته جاری داد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت Devolver Digital با انتشار یک متن کوتاه در حساب رسمی توییتر اعلام کرد که در این هفته بازی جدید خود را معرفی خواهد کرد. همان‌طور که شما همراهان عزیز احتمالا از آن مطلع هستید، این شرکت سابقه‌ای طولانی و درخشان در انتشار آثار مستقل دارد و عرضه آثاری مثل Gris ،Death’s Door و Shadow Warrior 2 در کارنامه دیوالور دیجیتال به چشم می‌خورد. پس از اعلام این خبر، حدس و گمان‌های فراوانی پیرامون اثر جدید این شرکت شکل گرفته است.

ممکن است شاهد معرفی اثر جدیدی از جانب استودیو ‌Beans Team باشیم. این استودیو در شهر تورنتو کشور کانادا مستقر شده است. استودیو Beans در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که به همراه Devolver Digital مشغول به ساخت یک IP جدید است. از طرفی نیز در گذشته این استودیو با انتشار یک آگهی استخدام در وبسایت خود اعلام کرده بود که به‌دنبال یک برنامه‌نویس بازی می‌گردد. در توضیحات این آگهی به یک بازی با سبک اکشن ماجراجویی که روی موتور آنریل ۴ در دست توسعه است، اشاره شده بود.

طبق یک آگهی شغلی دیگر انتشاریافته توسط Beans Team، این استودیو در گذشته به‌دنبال یک برنامه‌نویس هوش مصنوعی بوده است. در شرح وظایف این شغل، به بهبود‌ الگوریتم‌های تصمیم‌گیری برای خلق شخصیت‌های غنی و پویا اشاره شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این اثر جدید در دسترس نیست و باید تا زمان معرفی رسمی بازی توسط دیوالور دیجیتال منتظر باشیم.

بخوانید  بزرگ‌ترین تخم‌مرغ‌های عید پاک در برنامه تلویزیونی Fallout و چگونگی گره خوردن داستان و بازی‌ها

شخصیت‌های داستانی بازی Death's Door

بااین‌حال Devolver Digital روزهای شلوغی را در سال جاری پشت سر گذاشته است. این شرکت در سال ۲۰۲۲ میلادی آثاری مثل Trek to Yomi ،Weird West و Cult of the Lamb را منشتر کرده است. طبق گقته ناشر بازی Cult of the Lamb، این اثر در هفته اول انتشار خود به فروش یک میلیون نسخه‌ای رسید.

از طرف دیگر در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال جاری (۲۸ شهریور) شاهد عرضه بازی موردانتظار Return to Monkey Island برای کنسول نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی از جانب Devolver Digital خواهیم بود. همچنین این ناشر به‌دنبال انتشار بازی Wizard with a Gun در سال جاری است. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این اثر در نظر گرفته نشده است.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع