دیزنی ممکن است به زودی فیلم ها و نمایش های بیشتری را از دیزنی پلاس یا هولو حذف کند



تا چند سال پیش، بسیاری از ما ساده لوحانه معتقد بودیم که سرویس‌های استریم به‌عنوان کتابخانه‌های رو به رشدی از محتوا عمل می‌کنند که می‌توانیم هر زمان که بخواهیم برای تماشای برنامه‌ها به آن‌ها برگردیم. سپس، سال گذشته، برادران وارنر. دیسکاوری اولین شات بزرگ را در The Great Write-Down انجام داد. دیزنی ماه گذشته از این روند پیروی کرد و اکنون می گوید چیزهای بیشتری در راه است، تنوع گزارش ها.

پس از حذف نمایش‌ها و فیلم‌هایی مانند Willow، Y: The Last Man، Dollface، و The Mysterious Benedict Society، انتظار می‌رود که دیزنی ۱.۵ میلیارد دلار هزینه کاهش محتوا را متحمل شود، به این معنی که این شرکت ممکن است این مقدار از فیش مالیاتی خود را پس بگیرد. این عددی غیرممکن است که بتوان آن را نادیده گرفت – این یک مقدار صرفه جویی معادل تعداد انگشت شماری از فیلم های مارول است. در نتیجه، دیزنی به بررسی محتوا در دیزنی+ و هولو ادامه می‌دهد و «در حال حاضر پیش‌بینی می‌کند که محتوای تولیدی اضافی از DTC و سایر پلتفرم‌ها، عمدتاً تا پایان سه ماهه سوم مالی‌اش حذف شود». این احتمالاً معادل حدود 400 میلیون دلار بیشتر در هزینه‌های کاهش ارزش مربوط به محتوای تولید شده (به معنای بیشتر فیلمنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها) خواهد بود.

از همان روزهای اولیه نتفلیکس که محتوای جریانی را برای پلتفرم خود ایجاد می کرد، خدمات استریم به طور پیوسته رشد کرده و کتابخانه های خود را گسترش داده اند. با این حال، افراد زیادی به خدمات پخش پیوسته اند که رشد به طور چشمگیری کاهش می یابد. فقط این تعداد نیست جدید مشتریان مانند قبل این کار برای حفظ کاربران موجود و بازگرداندن سایرینی است که به خدمات دیگر رفته اند.

بخوانید  در حاشیه جیتکس ۲۰۲۳ دبی؛ مردم iOS را دوست دارند یا اندروید؟ [تماشا کنید]

یک راه مطمئن تر برای کمک به افزایش شکاف بین هزینه ها و درآمد، تمرکز بر یافتن راه هایی برای کاهش هزینه های باطن است. قفسه بندی محتوایی که دیزنی می گوید هزینه بیشتری از ارزش آن دارد به این معنی است که شرکت مجبور نیست مابقی پرداخت ها را به بازیگران و نویسندگان بپردازد (که دومی در حال حاضر برای دستمزد بهتر در اعتصاب هستند) و ندارد. برای پرداخت هزینه های مجوز به اشخاص ثالث.

مدیر عامل دیزنی، باب ایگر، در آخرین تماس درآمدی دیزنی گفت که او “مطمئن است که ما در مسیر سوددهی بلندمدت استریم هستیم” و این شرکت “حجم محتوایی را که ما ایجاد می کنیم و هزینه هایی که می کنیم ساده می کند.” ایگر همچنین انتظار دارد که دیزنی قیمت خدمات دیزنی + خود را افزایش دهد تا “ارزش محتوای ارائه شده ما را بهتر منعکس کند.”

احتمالاً می‌توانیم انتظار بیشتری از این نوع اخبار را نه فقط از برادران وارنر داشته باشیم. دیسکاوری و دیزنی، اما همچنین شرکت‌هایی مانند Amazon Prime Video و Netflix، به دنبال آن گزینه‌های جدیدی مانند Peacock و Paramount+ در سال‌های آینده به دنبال سود پایدار در مواجهه با کاهش رشد هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.