دیزنی لند پاریس 30 سالگی خود را با نمایش هواپیماهای بدون سرنشین مارول جشن گرفت

لازم به ذکر است که آخرین باری که دیزنی یک نمایش هواپیمای بدون سرنشین مارول برگزار کرد، در فیلم Spider-Man: Far From Home اتفاق افتاد و توسط Mysterio شرور کنترل شد و لندن را تهدید به نابودی کرد. این یکی فقط آسمان شب دیزنی لند پاریس را روشن می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگرچه این یک نمایش تماماً مارول نیست. علاوه بر نمایش Avengers: Power the Night، بازدیدکنندگان پارک همچنین می‌توانند شاهد بازگشت نمایش شبانه رویاهای دیزنی و نمایش جدیدی به نام Pixar: We Belong Together باشند.

این نمایش از 28 ژانویه 2023 تا 8 مه 2023 اجرا خواهد شد و “موسیقی، نورها، جلوه های آتش سوزی و پیش بینی های ویدئویی بر روی برج وحشت” را با 500 پهپاد که مجموعه ای از توالی های نوری را با مضمون قدرت های برخی از آنها تشکیل می دهند، اجرا می کند. بزرگ ترین قهرمانان شگفت انگیز دیزنی از کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، اسکارلت ویچ و شانگ چی به طور خاص در بیانیه مطبوعاتی خود برای نمایش نام می برد. این نمایش با مجموعه ای از موسیقی های تازه تنظیم شده از فیلم های مارول پشتیبانی می شود.

نمایش رویاهای دیزنی همچنین نمایشی با هواپیماهای بدون سرنشین است و شامل نمایش «برخی از بهترین داستان های دیزنی» در قلعه زیبای خفته است که شامل آهنگ هایی از فیلم های دیزنی مانند Beauty and the Beast و The Lion King است. در همین حال، Pixar: We Belong Together یک نمایش صحنه ای است که فناوری، نور و موسیقی را ترکیب می کند تا شخصیت ها و داستان های پیکسار را زنده کند.

بخوانید  فیل اسپنسر: ما هنوز بیش از 5 سال تا انتشار The Elder Scrolls 6 فاصله داریم
شرحی ارائه نشده است

مارول بخش مهمی از دیزنی است، نه تنها در ایالات متحده، بلکه در سراسر جهان. به عنوان مثال، جشن سی امین سالگرد دیزنی لند پاریس. برای پایان دادن به جشن‌ها، این پارک نمایش جدید هواپیماهای بدون سرنشین مارول با نام Avengers: Power the Night را راه‌اندازی می‌کند.