دو Pokemon Squishmallow جدید در آمازون موجود است


دو Pokemon Squishmallow جدید بر اساس شایان ستایش کلفی و تدیورسا اکنون برای اولین بار در آمازون در دسترس هستند. هر دو اسباب بازی مخمل خواب دار کلکسیونی 14 اینچی محصولات دارای مجوز رسمی از شرکت پوکمون هستند. در حالی که Teddiursa و Clefairy Squishmallows برای اولین بار در سال 2023 عرضه شدند، این اولین بار است که در آمازون در دسترس هستند و می توانید هر کدام را با قیمت 25 دلار خریداری کنید. حیوانات شکم پر یکی از ضروریات روز ولنتاین هستند و به موقع می رسند تا به طرفداران پوکمون در زندگی شما هدیه داده شوند.

شرحی ارائه نشده است

مانند سایر Squishmallows، Terriursa و Clefairy اسباب بازی های مخمل دار با پارچه و چاشنی بسیار نرم ساخته می شوند، اما قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند و دارای برچسب خاصی هستند که ثابت می کند اسکوئیشمالو رسمی هستند.

Squishmallow های بسیار دیگری در آمازون در دسترس هستند، از جمله موارد دیگری از مجموعه رسمی پوکمون مانند Snorlax، Gengar، Piplup، Togepii، و سه نسخه بر اساس طلسم نمادین سری، Pikachu. پیوندهای زیر را برای همه تغییرات موجود بررسی کنید یا آن را مرور کنید صفحه رسمی فروشگاه آمازون Squishmallows برای حتی بیشتر

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جرمی استرانگ؛ مردی که می‌خواست دنیل دی لوئیس باشد!