ده‌ها کابینت Arcade1Up از تخفیف‌های عمیق جمعه سیاه برخوردار می‌شوند

یکی از جذاب ترین پیشنهادات مربوط به مسابقه ایستینگ ریج آرکید. نه تنها 400 دلار تخفیف داده می شود (که آن را به 300 دلار کاهش می دهد، بهترین قیمت سال 2022)، بلکه با ارسال رایگان همراه است. بسته به موقعیت مکانی شما، حتی ممکن است قبل از پایان ماه برسد. کابینت شامل یک صفحه نمایش LCD 17 اینچی، شیفتر دو طرفه، پدال گاز و ترمز و همچنین چندین بازی از سری Ridge Racer و Ace Driver است.

در زیر یک لیست طولانی از پیشنهادات Arcade1Up مورد علاقه ما است. به یاد داشته باشید که آنها ممکن است به سرعت ناپدید شوند، بنابراین تا می توانید از پس انداز استفاده کنید.

شما همچنین می خواهید به بررسی Arcade Simpsons 30th Edition, که به قیمت 300 دلار نیز به فروش می رسد. این واحد با دو بازی (The Simpsons و Simpsons Bowling)، جوی استیک‌ها و دکمه‌های چهار نفره در اندازه کامل، و یک بشقاب اسپند و چهارپایه جایزه همراه با خرید شما ارائه می‌شود. سایر تخفیف های هیجان انگیز عبارتند از مارول 2 بازیکن مقابل برای 180 دلار، بازی پین بال دزد مارول برای 500 دلار، و میز بازی Mortal Kombat Midway برای 400 دلار

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.