دنباله M3GAN در سال 2025 عرضه می شود

بر اساس گزارش ها، فیلم ترسناک M3GAN که اخیراً منتشر شده است، درباره عروسک دختر آمریکایی با هوشیاری با هوش مصنوعی قاتل است که برای دنباله آن چراغ سبز نشان داده شده است. هالیوود ریپورتر. این فیلم با عنوان M3GAN 2.0 قرار است در تاریخ 17 ژانویه 2025 در سینماها عرضه شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

M3GAN تاکنون 30.4 میلیون دلار در داخل کشور در آخر هفته افتتاحیه خود فروش داشته است و تاکنون 91.9 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشته است.

می توانید مشورت کنید خلاصه ما برای سرگرم کننده و خونین تکنو اسلش. اوایل این ماه، کوپر به این خبر گفت لس آنجلس تایمز که این فیلم در اصل بسیار خونین‌تر بود، تعداد بدنه‌ای بالاتری داشت و سزاوار آن بود که در مقطعی در آینده یک اکران بدون رتبه داشته باشد. این مقاله همچنین نشان داد که یک دنباله از قبل در حال توسعه است.

فیلمنامه توسط آکلا کوپر بازگشته نوشته خواهد شد و بازیگران آلیسون ویلیامز و ویولت مک گرو همگی آماده بازگشت هستند. ویلیامز که تهیه کننده اجرایی فیلم اصلی بود، اکنون به عنوان تهیه کننده کار خواهد کرد. هالیوود ریپورتر گزارش می دهد که جرارد جانستون کارگردان هنوز امضا نکرده است، اما منابع ناشناس می گویند که امیدوارند برای بازگشت او به توافق برسند. به همین ترتیب، هنوز مشخص نیست که آیا امی دونالد یا جنا دیویس – بازیگرانی که به ترتیب M3gan را به تصویر می کشند و صداپیشگی عروسک را بر عهده داشتند، در دنباله آن نقش خواهند داشت.

بخوانید  خرید فروشگاه بزرگ انیمه توسط سونی