در یک ویدیوی جدید به پشت صحنه خلبان The Last Of Us HBO بروید



در ارتباط با خلبان The Last of Us شبکه HBO، ویدئویی از پشت صحنه منتشر شده است. این ویدئو شامل مصاحبه هایی با بازیگران پدرو پاسکال، نیکو پارکر، بلا رمزی و مرل دندریج و همچنین تهیه کنندگان اجرایی نیل دراکمن و کریگ مازین است. شما می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

خود ویدیو بیشتر به طرح و ضربات احساسی خلبان می پردازد و بازیگران و نویسندگان درباره این اکشن نظر می دهند و تصاویری از پشت صحنه نمایش می دهند. به عنوان مثال، نیکو پارکر، بازیگر نقش سارا، دختر بیولوژیکی جوئل، در مورد استفاده نمایش از جلوه های کاربردی اظهار نظر می کند و می گوید: “شما واقعاً می توانید خود را غرق کنید زیرا همه چیز در مقابل شما بود”. کریگ مازین در مورد موقعیت دشواری که نیکو پارکر به عنوان یک مجری در آن قرار گرفت، اظهار داشت: “برای ما مهم بود که به مخاطبان سارا را معرفی کنیم که فکر می‌کردیم می‌توانیم برای بقیه سریال دنبال کنیم.”

مرل دندریج که در بازی اصلی نیز نقش مارلین را بازی کرد، در مورد بازی مجدد این نقش صحبت می کند. “این یک چیز دیگر است که جلوی دوربین بروم و آن را با ساز خودم مجسم کنم. من چند چیز در کنارم داشتم… کمی در آن پیر شدم و حدس می‌زنم که شور عمیق و عشقم به او.” با وجود اینکه فکر نمی کرد او را انتخاب کنند، به محض شنیدن در مورد این برنامه، او می خواست در آن حضور داشته باشد. او در این ویدئو می‌گوید: «نمی‌توانم به خاطر بیاورم که اولین بار کی شنیدم [the show]اما وقتی این کار را انجام دادم، به این فکر کردم که “مامان این را می خواهد.”

بخوانید  پورتال پلی استیشن برای اجرای بازی های PSP هک شده است

در دیگر جزئیات پشت صحنه، گردانندگان برنامه اخیراً در مورد تکرارهای مختلف سریال نیز صحبت کردند. Euphoria’s Storm Reid نیز اخیراً برای نقش Riley انتخاب شده است، شخصیتی که ممکن است از DLC Left Behind بشناسید. این سریال نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کرد، از جمله در نقد The Last of Us HBO از GameSpot، که در آن مارک دیلینی، منتقد به آن امتیاز 10/9 را داد و گفت: «The Last of Us در HBO احساس می‌کند آغاز یک دوره جدید برای لایو اکشن است. اقتباس از بازی های ویدیویی.’

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.