در پیش‌سفارش‌های Hogwarts Legacy قبل از عرضه این هفته صرفه‌جویی کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

Green Man Gaming معامله مشابهی دارد، اما نیازی به وارد کردن کد تبلیغاتی نیست. علاوه بر این، این معامله احتمالاً در زمان عرضه همچنان در دسترس خواهد بود. می توانید آویزان کنید نسخه استاندارد به قیمت 51 دلار یا نسخه دیجیتال لوکس با قیمت 59.49 دلار. توافق GMG فقط برای نسخه PC (Steam) هاگوارتز Legacy اعمال می شود.


یک هدیه اسرارآمیز رایگان در Fanatical دریافت کنید

هر دو نسخه دارای جایزه پیش‌سفارش Onyx Hippogriff Mount هستند، در حالی که نسخه Deluxe شامل محتوای دیجیتال زیر است:

  • کوه تسترال
  • عرصه نبرد هنرهای تاریک
  • ست آرایشی Dark Arts
  • کلاه پادگان هنرهای تاریک
  • 72 ساعت دسترسی زودهنگام
بخوانید  فهرست بازی‌های PlayStation Plus Extra و Premium برای ژوئن ۲۰۲۳

برای گیمرهای کنسولی که به دنبال نسخه فیزیکی هستند، بهترین شرط شما این است که از طریق Best Buy پیش خرید کنند. خرده فروش تخفیف ارائه نمی دهد، اما شما یک کارت هدیه 10 دلاری بهترین خرید دریافت کنید برای استفاده در سفارش بعدی خود تمامی پلتفرم‌ها و نسخه‌های کنسول واجد شرایط دریافت این جایزه پیش‌سفارش هستند، اما متاسفانه نسخه PS5 Deluxe به فروش رسیده است. نسخه استاندارد هنوز برای PS5 و Xbox Series X در دسترس است. Best Buy همچنین نسخه Digital Deluxe را برای Xbox Series X|S ارائه می دهد.


جایزه پیش‌سفارش Hogwarts Legacy

تخفیف Fanatical برای پیش‌سفارش رایانه‌های شخصی چندان زیاد نیست، اما این پیشنهاد یک مزیت اضافه نیز دارد. وقتی Hogwarts Legacy را از طریق Fanatical پیش‌سفارش می‌کنید، یک هدیه اسرارآمیز رایگان دریافت می‌کنید که یا یک بازی رایگان یا یک کوپن برای استفاده در خرید بعدی شما خواهد بود. قیمت کلیدهای Steam برای Hogwarts Legacy 52.79 دلار است نسخه معمولی یا 61.59 دلار برای دیجیتال لوکس ویرایش.


یک کارت هدیه ۱۰ دلاری رایگان در بهترین خرید دریافت کنید

Newegg 10 دلار تخفیف برای نسخه های Digital Deluxe و Standard Edition ارائه می دهد ایکس باکس و کامپیوتر تا 6 فوریه برای دریافت تخفیف باید کد تبلیغاتی XDSAVE را هنگام تسویه حساب وارد کنید. شما یک کلید Steam برای رایانه شخصی یا یک کلید مایکروسافت دریافت خواهید کرد که می تواند در فروشگاه Xbox استفاده شود. این اولین تخفیفی است که برای نسخه کنسولی Hogwarts Legacy دیده ایم.


15% صرفه جویی در بازی Green Man

Hogwarts Legacy در حال حاضر در سرتاسر جهان در حال انتشار است، و بازیکنان آمریکای شمالی از امشب از ساعت 9:00 بعد از ظهر به وقت PT / 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی به بازی روی کنسول ها دسترسی خواهند داشت – به شما ارائه می شود. نسخه دیجیتال لوکس را خریداری کنید. نسخه استاندارد این جمعه، 10 فوریه در دسترس خواهد بود. اگر هنوز نسخه‌ای را پیش‌سفارش نکرده‌اید، هنوز فرصت دارید تا از تخفیف‌های عالی پیش‌سفارش استفاده کنید. بازیکنان Xbox و PC می توانند 10 دلار یا بیشتر در پیش‌سفارش‌های Hogwarts Legacy صرفه‌جویی کنید. ما همه بهترین تخفیف های هاگوارتز Legacy را جمع آوری کرده ایم.

بخوانید  The Marvels Review Roundup - GameSpot

10 دلار در Newegg صرفه جویی کنید