در تعطیلات نوروز 1402 چه فیلم ها و سریال هایی را تماشا کنیم؟

سریال خرس

  • سازندگان: کریستوفر استورر
  • بازیگران: جرمی آلن وایت، ابن معس بشرک و ایو ادابیری
  • تعداد کل قسمت ها: 8
  • میانگین مدت: 47-20 دقیقه

فیلم وزن غیر قابل تحمل یک استعداد عظیم

  • سازندگان: تام گورمیکن
  • بازیگران: نیکلاس کیج، پدرو پاسکال و شارون هورگان
  • میانگین مدت: 107 دقیقه

ممکن است سری Bad Sisters را با نام Emerald بشناسید زیرا با این نام شروع شد. این سریال که سبک ترسناک، درام و البته کمدی تیره دارد، ساخت ایرلند است، اما از آنجایی که شخصیت ها با یکدیگر به زبان انگلیسی صحبت می کنند، تماشای آن بی خطر است. تاریخچه سریال از نامش مشخص است. پنج خواهر به نام های ایوا، گریس، اورسولا، بی بی و بکا که در دنیای مدرن و شهر دوبلین زندگی می کنند.

اگر شما هم به دنبال فیلم ها و سریال های جذاب برای تعطیلات هستید حتما این ویدئو و این مطلب را تا آخر ببینید چرا که مثل همیشه کارهای جذابی را برای همه سلیقه ها و مخاطبان ارائه می کنیم.

انیمیشن مارسل صدف با کفش

3- انیمیشن مارسل، کفش صدفی

جالبه که این کار هم مثل کار قبلی سر و صدای زیادی به پا کرد… خیلی ها این فیلم را پسندیدند; از بیننده معمولی گرفته تا منتقد. این موقعیت ها خیلی خیلی کم پیش میاد پس اصلا دیدن این فیلم رو از دست ندید. این فیلم درام و کمدی داستان دو دوست بسیار قدیمی به نام های پادریک و کولم را نشان می دهد.

این شی که یک انیمیشن هم هست به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های سال 2022 انتخاب شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. شخصیت اصلی این انیمیشن یک صدف کوچک شایان ستایش است که با مادربزرگ و حیوان خانگی اش زندگی رنگارنگ و زیبایی دارد. چیزی که این روزها واقعا به آن نیاز داریم. جدا از جامعه بسیار بزرگ صدف ها، اکنون تنها به عنوان تنها بازماندگان یک رویداد غم انگیز و مرموز زندگی می کنند.

اما این وسط یک مستندساز است که فیلم کوتاه می سازد و در اینترنت پخش می کند. افرادی که عاشق موجودات گوگولی و بامزه می شوند بلافاصله او را به شهرت رسانده و باعث می شوند که خطرات جدیدی بر زندگی آنها تأثیر بگذارد.


افراد ممکن است در این شرایط گفتگوهای سختی داشته باشند یا تصمیمات متفاوتی بگیرند. حال، این موقعیت ها می توانند بسیار عجیب یا پیچیده باشند. خیلی سریال جالبی به نظر میاد…حتما ببینید.

بخوانید  ناشر بازی Indie Versus Evil درهای خود را می بندد

دوباره پایان اسفند فرا رسید و شروع نوروز آغاز شد. در یک گیمر برنامه های ویژه ای برای این تعطیلات داریم. مثل هر سال، امسال هم تصمیم گرفتیم مجموعه ای از فیلم ها و سریال های جذاب را برای شما به نمایش بگذاریم تا در تعطیلات نوروز ببینید و لذت ببرید. هرچند نوروز امسال مثل سال های قبل نیست و خیلی متفاوت است!

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


سلسله:

پوستری از سریال خرس

4- سری خرس

یک روز، کولم یک کابوس می بیند و تصمیم می گیرد از پادریک جدا شود. پادریک که به این حرف ها توجه نمی کند، از خواهرش و یکی از ساکنان جزیره کمک می گیرد و قصد دارد این رابطه را به حالت قبل بازگرداند. اما همین تلاش های زیاد باعث می شود دوست قدیمی اش بیشتر بر تصمیمش پافشاری کند. با گذشت زمان همه چیز به هم می ریزد و اقدامات پادریک عواقب تکان دهنده دیگری برای او به همراه دارد.


انیمیشن مارسل صدف با کفش

  • سازندگان: دین فلچر کمپ
  • بازیگران: جنی اسلیت، رزا سالازار و توماس مان
  • میانگین مدت: 90 دقیقه

کارگران هتل مشتریان سری نیلوفر آبی را دور می کنند

1- سری نیلوفر سفید

سری تمرین

  • سازندگان: ناتان فیلدر
  • بازیگران: ناتان فیلدر
  • تعداد کل قسمت ها: 6
  • میانگین مدت: 44-27 دقیقه

پوستر فیلم Speak No Evil

4- از فیلم بد صحبت نکنید

تصمیم گرفتیم لیست خود را با یک فیلم کمدی، اکشن و جنایی به پایان برسانیم. با بازیگران فریبنده ای چون نیکلاس کیج و پدرو پاسکال که این روزها با بازی جوئل باعث شد خیلی ها عاشق او شوند. به یاد داشته باشید تیفانی هدیش که به خود ظلم کرده ایم. در مرکز داستان، ما یک نسخه تخیلی از نیک کیج داریم که باید پیشنهاد یک میلیون دلاری را بپذیرد و در جشن تولد یک سوپر طرفدار به نام دیو گوتیرز که او نیز بسیار خطرناک است، شرکت کند.

کالین فارل در بانشی های اینشیرین

2- فیلم های اینیشرین

اما وقتی نیک کیج توسط سیا استخدام می‌شود، همه چیز خراب می‌شود. نیک در این ماموریت باید به عنوان یک افسانه ظاهر شود تا خود و عزیزانش را نجات دهد. این نیز با توسل به شخصیت های نمادین و محبوبی که او تجسم کرده است.

خرس یکی از موفق ترین سریال های سال 2022 بود که با استقبال عجیبی از سوی مخاطبان مواجه شد. دلیل استقبال بزرگ چه بود؟ اکثراً سبک کارگردانی و سبک بازی بازیگران را خیلی دوست داشتند. این سریال به قدری موفق و پرطرفدار است که یک ماه پس از پخش آن، سازندگان تصمیم می گیرند فصل دوم آن را در دستور کار قرار دهند. کارمن یک سرآشپز برنده جایزه است که پس از خودکشی برادر بزرگترش برای اداره رستوران خانوادگی ایتالیایی به شیکاگو باز می گردد.

بخوانید  نمایش دو نسخه مختلف فلش در تصویر جدید فیلم فلش

این مورد با سریال های دیگر کمی متفاوت است زیرا ترکیب ژانر کمدی و مستند را به ما نشان می دهد. اما این مورد نیز مانند سایر موارد این لیست توانست نظر و تمجید بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند و البته برای فصل دوم تمدید شد. داستان این سریال چیست؟ داستان این سریال در دنیایی می گذرد که به نظر می رسد هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود و طبق برنامه پیش نمی رود. چقدر آشناست؟ حال، در میان همه چیز، شخصیتی به نام نیتن فیلدر تصمیم می گیرد با درگیر شدن با بازیگران و فضاهای مختلف، فرصتی هیجان انگیز به مردم بدهد تا زندگی خودشان را تمرین کنند.

سری نیلوفر آبی

  • سازندگان: مایک وایت
  • بازیگران: موری بارتلت، کانی بریتون و جنیفر کولیج
  • تعداد کل قسمت ها: 13
  • میانگین مدت: 54-77 دقیقه

ناتان فیلدر در کنار مدل ها می نشیند، سری تمرین می کند

2- سری تمرینات

چیزی که می تواند لیست ما را تکمیل کند سریالی است با همه بازیگران معروف. حالا این بازیگران قرار است به جایی بروند که بدترین و خاص ترین خواسته های خود را آزاد کنند. این بندگان خدا به این فکر می کنند که این هفته چقدر قرار است خوش بگذرانند و به اصطلاح آرام بگیرند. فکر می کنند وارد بهشت ​​می شوند. اما هر روز که می‌گذرد، عارضه‌ای عجیب و تاریک ظاهر می‌شود که تخیل کامل این مسافران را پنهان می‌کند. ایده ای که از این هتل داشتند، کارکنان بسیار شاد و خوشحال و همچنین محله ایده آل آن.

نیکلاس کیج و پدرو پاسکال در وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم

1- فیلم سنگین و متحرک با استعداد زیاد

خواهران در سریال جاده ای خواهران بد قدم می زنند

3- سریال خواهران بد

سریال نیلوفر سفید یک طنز اجتماعی تند است که موضوعات مختلف اجتماعی را به شکل های مختلف به ما نشان می دهد و آنها را زیر سوال می برد. افرادی که در این هتل اقامت می کنند انتظار دارند تعطیلات خوبی داشته باشند، اما در نهایت تحت تاثیر مشکلات مختلف قرار می گیرند.


فیلم ها:

منتقدان این فیلم را بسیار دوست داشتند. به خاطر فیلمنامه ای که داشت، سبک کارگردانی اش و البته سبک بازی بازیگران. اما متأسفانه بینندگان عادی مثل من و شما با نقدها مخالفت کردند… اما اگر فیلم های ترسناک دوست دارید، آنها را تماشا کنید.

بخوانید  فروش بازی باورنکردنی Palworld ادامه دارد

سریال خواهران بد

  • سازندگان: شارون هورگان، دیو فینکل و برت بور
  • بازیگران: شارون هورگان، آنی ماری داف و اوا برتیستل
  • تعداد کل قسمت ها: ده
  • میانگین مدت: 49-58 دقیقه

پس از مرگ غیرمنتظره شوهر کنترل گر و آزارگر گریس، جان پاول، خواهران در میانه تحقیقات شرکت بیمه عمر پرتاب می شوند. داستان بین خطوط زمانی مختلف به تکامل خود ادامه می دهد. یکی از آنها قبل از مرگ جان پاول است که نشان می دهد خواهران گریس قصد داشتند او را بکشند. حالا این نماینده بیمه مصمم است نشان دهد که خواهران داستان در این ماجرا نقش داشته اند.


اگرچه این رستوران و کارمندانش با رستوران های قبلی کارمن تفاوت زیادی دارند، اما او باید فعلاً در آنجا بماند و کار کند تا بتواند بدهی هایی را که برادرش به آنها تحمیل کرده است، پرداخت کند و طلبکاران را بپردازد. سریال خرس که سبک کمدی و درام دارد، پیش از این جوایز متعددی از جمله گلدن گلوب و موسسه فیلم آمریکا را از آن خود کرده است.


فیلم Speak No Evil

  • سازندگان: کریستین تافدراپ
  • بازیگران: مورتن بوریان، سیدسل سیم کوخ و فاجا ون هوت
  • میانگین مدت: 98 دقیقه

ایام نوروز نزدیک است و این ایام بهترین زمان برای تماشای فیلم ها و سریال های جذاب و سرگرم کننده است. در این مطلب 4 فیلم و 4 سریال بسیار خوب را به شما تقدیم می کنیم.

فیلم Banshees of Inisherin

  • سازندگان: مارتین مک دونا
  • بازیگران: کالین فارل، برندان گلیسون و کری کاندون
  • میانگین مدت: 114 دقیقه

اول از همه بگم که ژانر این فیلم ترسناکه پس اگه فیلم ترسناک دوست دارین این یکی رو اصلا از دست ندید. داستان درباره یک خانواده دانمارکی است که برای استراحت و گذراندن تعطیلات نزد دوستان هلندی خود می روند. اما همه ما می دانیم که همه چیز اینطور کار نمی کند. از آنجایی که میزبان ها کمی مشکل روحی دارند، تصمیم می گیرند مهمانان خود را امتحان کنند و آنها را در موقعیت های مختلف قرار دهند. از سوی دیگر، دانمارکی های بیچاره تلاش زیادی می کنند تا در موقعیت های ناخوشایند و اتفاقات عجیب، عصبانی نشوند و ادب و احترام را از میزبان خود سلب کنند.