در تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty، باس فایت جدید را به نمایش بگذارید

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) بر روی پلتفرم رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. همچنین باید بدانید که این بازی در روز اول انتشار برای مشترکین Game Pass در دسترس خواهد بود. به گفته سازندگان، ساختار ماموریت داستانی این بازی شبیه به سری Nioh است و تکمیل آن حدود 40 ساعت زمان می برد. شاید استودیو Team Ninja نیز پس از اتمام داستان اصلی بازی، محتوایی را برای بازیکنان برنامه ریزی کرده بود.

در آخرین تریلر Wo Long: Fallen Dynasty، تیم نینجا باس فایت Fengxi را به نمایش گذاشت.

برخلاف تجربه ای که در نسخه ی نمایشی محدود Wo Long: Fallen Dynasty به نمایش گذاشته شد، در نسخه نهایی بازیکنان می توانند آزادانه جادوهای جادویی خود را با عناصر مختلف گیم پلی ترکیب کنند. به عنوان مثال، بازیکنان می توانند سلاح خود را با صاعقه تقویت کنند یا با قدرت شلیک آسیب آن را افزایش دهند. با این حال، نقطه برجسته تریلر، مبارزه با رئیس Fengxi است. این باس که می توان آن را یک گراز وحشی و اهریمنی دانست، با جثه بزرگش حملات سنگینی دارد. این موجود می تواند بپرد و بازیکنان را با بدن خود له کند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Wo Long: Fallen Dynasty با ما در میان بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

بازی Wo Long: Fallen Dynasty جدیدترین اثر استودیو Team Ninja است که در اوایل سال 2023 منتشر خواهد شد. به همین دلیل است که سازندگان به صورت دوره ای نمایش ها و اطلاعات مختلفی در مورد آن منتشر می کنند. در جدیدترین تریلر این بازی می توانید 8 دقیقه گیم پلی را مشاهده کنید که بخشی از آن به مبارزه شخصیت اصلی با جوجه تیغی های آلوده مرگبار اختصاص دارد.

بخوانید  کجا می توان قیفی قیفی را در فورتنایت پیدا کرد