دریچه بازدید داکت اسپلیت خرید آنلاین و قیمت دریچه داکت اسپلیت

درب این مدل دریچه از فریم آن جدا میشود و بر روی آن هیچ گونه شیار و منافذی وجود ندارد و همانطور که از نام این دریچه مشخص است، جنس فریم و درب آن، آلومینیوم میباشد.از دیگر ویژگی های این دریچه این است که درب آن ساده و صاف میباشد. دریچه‌های چهارگوش انواع مختلفی دارند که عبارت اند از دریچه سقفی یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهارطرفه که با توجه به محل نصب آنها از مدل‌های مختلفی استفاده می‌شود. این دریچه برای اینکه کارایی بیشتری داشته باشد و هوا به مقدار بیشتری گردش پیدا کند، به صورت مشبک ساخته شده و از طریق لولا به فریم وصل می‌شوند.

وجود کدرنگ های متنوع برای پوشش سطوح دریچه داکت اسپلیت به کاربر این امکان را می دهد که از بهترین تناسب رنگی برای ساختار دریچه داکت اسپلیت نسبت به نمای محیط بهر ه ببرد.از جمله رنگ های رایج برای استفاده بر روی سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه داکت اسپلیت ،رنگ هایی مثل سفید،کرم،مشکی،قهوه ای سوخته،نقره ای،طوسی،خاکستری می باشد. پس از انجام عملیات رنگ و بیرون آوردنِ دریچه داکت اسپلیت از کوره ی رنگ، برای پیشگیری از هرکونه خطرِ احتمالی در زمان نقل و انتقال دریچه داکت اسپلیت به سمت پروژه و یا در مراحل انبارداری، باید بلافاصله پس از رنگ کاری دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه ای را در داخل پوشش های مشمایی ضخیم و ضربه گیر، کاور نمود تا هنگام فرارسیدنِ زمان نصب دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه ای هیچ آسیب یا صدمه ای متوجهِ بدنه ی دریچه داکت اسپلیت نگردد. به این کار یعنی ایجاد شیار های ۹ یا ۱۸ سانتی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت عملیات پانچ کاری گفته می‌شود. به همین دلیل نام دیگر این دریچه بازدید داکت اسپلیت، دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی است. حال به مرحله رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار موازی وزنه‌ای می رسیم.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی بدون تردید پرفروشترین و پرکاربردترین مدل این محصول است. ساختار قاب در تمام مدلهای از پروفیل آلومینیوم، و ساختار درب نیز از جنس ورق آلومینیوم با طرح های گوناگون ساخته میشود. عرض های بکار رفته در تولید پروفیل فریم دریچه داکت اسپلیت در دو اندازه ۳ و ۵ سانتی متری قابل تولید و ارائه هستند. ضخامت ورق آلومینیوم که در ساخت درب دریچه استفاده میشود نیز بین ۱ تا ۱.۲۵ میلیمتر، بنا به تناسب ابعاد مشخص میشود. اگر دستگاه داکت اسپلیت نیاز به تامین هوای تازه جهت محفظه ی خود داشته باشد و فاصله ی دربی که قرار است بصورت وزنه ای برای بازدیدِ آن تعبیه گردد به میزانی باشد که به راحتی درب را بصورت وزنه ای جابجا کرد و دوباره در محل خود جانمایی نمود، می توان از دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه ای بعنوان یک گزینه مناسب با امکان تامین هوای تازه استفاده نمود.

بخوانید  همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer
مهندسین فراهان صنعت مرکز تخصصی تعمیرات انواع کنترلر فن کویل آمادگی خود راجهت هرگونه تعمیرات کنترلر فن کویل … مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد. لازم به ذکر است که جنس درب و فریم از آلومینیوم میباشد و آن را از پروفیلی با عرض 3 یا 5 سانت تولید میکنند. این نوع دریچه بیشتر در مکان‌هایی همچون اتاق تمیز موجود در شرکت‌های داروسازی، آزمایشگاهی و شرکت‌های تولیدی مواد غذایی استفاده می‌شود. هوا توسط این دریچه بصورت گردابی توزیع می‌شود و جهت استفاده در ارتفاع سقف تا 4 متر مناسب است.

  • این دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت وزنه‌ای (بذار-بردار) باز و بسته می‌شود و فریم به صورت کامل از بدنه درب مجزا است.
  • ابعاد اصلی بر روی قاب اصلی ایجاد شده و درب دریچه بازدید بر اساس یکی از مدل‌ها تولید خواهد شد.
  • نکته مهم در استعلام قیمت از مجموعه تهویه سان؛ نبود افراد سودجو و دلال بوده و قیمت تمام شده ارزان‌تر از بازار خواهد بود.
  • از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد.
  • ضخامت ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت معمولا یک میل در نظر گرفته می‌شود، اما بنا به بزرگ یا کوچک بودنِ ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌توان ضخامت ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را تغییر داد.
بخوانید  بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران | 1gamer

دریچه بازدید داکت اسپلیت خرید آنلاین و قیمت دریچه داکت اسپلیت

نوع اتصال اضلاع به هم از طریق قطعات فلزی که اصطلاحا کُرنر نامیده می‌گردد صورت می‌گیرد. با توجه به امکان جااندازیِ نقطه های جوش و امکان کثیف کاریِ نمای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از هرگونه اتصال جوشی باید پرهیز گردد تا نمای کار به تمیزترین حالت قابل رویت شود. برای اتصال دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی باید از روش پیچ ازرو یا پیچ مخفی بهره گرفت. این جاپیچها اگر روی نمای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد شود دریچه به صورت پیچ ازرو و اگر بر روی دیوارفریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب گردد دریچه به صورت پیچ مخفی نصب می‌گردد.با اتمام ساخت فریم نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی می‌رسد. قطر سوراخ ها یا چشمه های پانچ، بنا به مقدار هوای لازم جهت دستگاه از ۶ میل به بالا می‌باشد. با توجه به لولایی بودنِ مدلِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت باید درب آن را با یک لولا به به فریم ملحق کرد.

رنگ های عُرفی که برای نقش دهی به بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد عبارت از سفید، کرم، قهوه‌ای، طوسی، نقره‌ای، مشکی دریچه داکت اسپلیت و… می‌باشد ولی محدودیتی در انتخاب کدرنگ های دیگر برای پوشش دهی به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت نیست. شایان ذکر می‌باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما طراحی و ساخته می‌گردد و هیچ محدودیتی در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت در سایز و ابعاد نیست. پس از ساخت و پایان مراحل مونتاژ دریچه بازدید داکت اسپلیت برای محافظت از کیفیت رنگ و بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت در مسر کارخانه تا محل پروژه ، از کاور یا روکش مشمعی ضخیم و ضدضربه استفاده می‌گردد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت با کیفیت عالی به بهره برداری رسد.

فروش انواع دریچه کولر

دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی برای بازدید و تعمیرِ دستگاههایی به کار می‌رود که مکشِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریقِ دریچه خطی کله قندیِ تعبیه شده بر روی بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام می‌گیرد و دلیلِ نامگذاریِ این دریچه به نام دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی نیز وجودِ این دریچه خطی است. در فضاهایی که از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده می‌گردد برای دمشِ هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی استفاده می‌گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی دارای دو مدل درب به صورت لولایی و وزنه‌ای است. این دریچه داکت اسپیلت با شبکه های لانه زنبوری که بر روی درب خود دارد هوای تازه را به میزان کافی در اختیار دستگاه قرار می دهد. یکی دیگر از دریچه هایی که در دستۀ دریچه های بازدید قرار می‌گیرد، دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌باشد.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ️【Cp ارزان قیمت】شارژ در 3 دقیقه! | 1gamer

دریچه خطی نوع معمول و محبوب در سیستم هوارسانی بوده و در این دریچه بازدید نیز از خاصیت دکوراتیو و پخش جریان هوای آن به شکلی مطلوب استفاده شده است. دریچه خطی بازدید به وسیله لولا قاب اصلی متصل شده و در زمان سرویس دوره‌ای نیازی به جداسازی کامل درپوش نخواهد بود. در سیستم کانال کشی با کانال اسپیرال جهت تثبیت مقاطع مختلف در محل نصبداز ساپورت های نگهدارنده استفاده می گردد که در فواصل استاندارد تعبیه شده و باعث جانمایی و تثبیت کانال اسپیرال در محل مورد نطر می گردد. گستره ی کاربرد کانال فلکسی به صنایعی چون صنعت تهویه مطبوع،صنعت چوب،صنعت کشاورزی و صنایع پزشکی محدود نمی باشد و در مواردی مثل هوافضا،ماشین سازی و موارد مشابه کاربرد فراوان دارد.مقاطع کانال فلکسی عمدتا گِرد بوده و بصورت کاملا منعطف در زمان کاربرد و نصب به هر سو قابل تغییر مسیر می باشند.امکان تولید کانال فلکسی در طول ها و قطرهای مختلف به کاربر این امکان را می دهد که در طول و قطر دلخواه بصورت قطعات به هم پیوسته از کانال فلکسی استفاده نماید.

دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی

البته از آنجایی که چوب ها مقاومت آنچنان بالایی ندارند؛ با روکش پی وی سی یا رنگ های ویژه یا از نوع پلی اورتان پوشش داده می‌ شوند. با توجه خدمات مازادی که بر روی این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت قیمت آن از حالتِ ساده ی آن گرانتراست. کانال کشی پلی اورتان یا کانال داکت اسپلیت پیش عایق در سال‌های اخیر توانسته با رفع برخی از ایرادات کانال کشی گالوانیزه جای آن را در سیستم کانال کشی بگیرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت با درب ساده لولایی