درگیری ازرا میلر با مشکلات پیچیده‌ی روحی روانی

«اخیراً دوران بحرانی و بسیار سختی را پشت سر گذاشتم؛ حالا متوجهم که از مشکلات پیچیده‌ی سلامت روانی رنج می‌برم و روش‌های درمانی مداومی را آغاز کردم. من می‌خواهم از همه‌ی کسانی بابت رفتار گذشته‌ام ناراحت و نگران شدند عذرخواهی کنم. من به همه‌ی کارهایی که لازم است برای بازگشت به سطح سالم، ایمن و سازنده‌ای از زندگی خودم انجام دهم، کاملاً متعهد هستم.»

اخیراً هم میلر به جرم سرقت در ورمانت متهم شده است. پس از آن که پلیس ایالتی صحنه‌ی حادثه را بررسی کرده، مشخص شد که چند بطری نوشیدنی الکلی از محل سکونت افرادی دزدیده شده بود که در خانه حضور نداشتند. علاوه‌براین او تاکنون دو بار در هاوایی دستگیر شده که یکی از آن‌ها به‌دلیل ایجاد بی نظمی و اذیت و آزار بوده است. میلر هیچوقت به این احکام اعتراض نکرده و ۵۰۰ دلار جریمه‌ی آن را پرداخت کرد. اتهامات آزار و اذیت او نیز بعدها رد شده و مجازاتی برای آن در نظر گرفته نشد.

این حواشی باعث شده تا مشکلاتی برای شرکت برادران وارنر و دو مجموعه پرمخاطب خود شامل فیلم‌های DC و مجموعه فیلم Fantastic Beasts از دنیای هری پاتر ایجاد شود. یک منبع نزدیک به استودیو مدعی شده که برادران وارنر قصد دارد از میلر به خاطر درخواست حرفه‌ای کمک حمایت کند.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.



منبع

ازرا میلر، بازیگر فلش در دنیای سینمایی دی سی در اظهارات اخیر خود گفته که با مشکلات سلامت روانی پیچیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند.

بخوانید  Stranger Things فصل 5 فیلمبرداری شروع زمان تعیین

ازرا میلر، بازیگر ۲۹ ساله آمریکایی که بیشتر برای بازی در نقش فلش در دنیای سینمایی دی سی شناخته می‌شود، در مصاحبه با ورایتی بالاخره دربرابر حواشی و رفتارهای پرحرف و حدیثی که در ماه‌های اخیر او را با اتهامات و مشکلات قانونی زیادی مواجه کرده، سکوت خود را شکسته و اظهارات تازه‌ای را مطرح کرده است. میلر ضمن عذرخواهی از اقدامات خود در اینباره می‌گوید:

تصویر جدید بری الن/فلش در فیلم The Flash

ازرا میلر نقش شخصیت فلش را در سال ۲۰۱۷ و با فیلم Justice League برعهده داشت که البته در سال ۲۰۲۱ نسخه Zack Snyder’s Justice League آن نیز منتشر شد. بااین‌حال نقش آفرینی این بازیگر به‌دلیل رفتار خارج از صحنه‌ی خود مدام تحت الشعاع قرار گرفته و باعث نگرانی دوستان و همکاران او شده است. میلر در سال ۲۰۲۰ پس از انتشار تصاویری که به‌نظر می‌رسید در حال خفه کردن زنی در ایسلند است، در رسانه‌ها خبرساز شد.