دان چیدل می‌گوید که مردم شخصاً برای دیدن او آمده‌اند و اوشن 12 را زیر پا گذاشته‌اند



فیلم Ocean’s 12 به اندازه Ocean’s 11 محبوب نبود و مردم وقتی با یکی از ستاره های آن به نام Don Cheadle در خیابان ملاقات کردند، از بیان نظرات خود ترسی نداشتند. انعکاس سریال Ocean’s به عنوان بخشی از a مصاحبه جی کیوچیدل به یاد می آورد که با وجود نفرت، فیلمبرداری از این سه فیلم، لذت بخش ترین بود.

«فیلم دوم فیلمی است که مردم با بی شرمی به شما نزدیک می شوند و می گویند: «آره، من از آن فیلم متنفر بودم. این یکی مکیده من می گویم، “باحال، تو همین الان این را به صورت من گفتی که انگار من آدم نیستم.” اما باشه، ممنونم. چیدل گفت: در واقع، برای ما سرگرم کننده ترین از همه بود.از طریق Variety).

Ocean’s 12 در اروپا می گذرد و در آنجا فیلمبرداری شده است. چیدل گفت که تیم سازنده کل طبقه ششم هتل انحصاری روسیه در رم را اجاره کرده اند تا بازیگران و خانواده هایشان بتوانند از پاپاراتزی ها دوری کنند.

خارج از صحنه‌های فیلم‌برداری شده در رم، چیدل و همبازی‌هایش – از جمله جورج کلونی، برد پیت و جولیا رابرتز – اساساً توانستند با هم در اروپا تور کنند. او گفت: “ما در این گروه بزرگ به اروپا سفر کردیم و بسیار سرگرم کننده بود. همه اوقات خوبی را با هم داشتند.”

در سال 2001، Ocean’s 11 – که با محوریت یک سرقت از کازینو در لاس وگاس بود – موفق شد و بیش از 450 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت. دنباله آن Ocean’s 12 در سال 2004 در اروپا اکران شد و موفقیت تجاری چندانی نداشت و 363 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت. سومین فیلم، Ocean’s 13 در سال 2007، به لاس وگاس بازگشت و آل پاچینو را به گروه بازیگران اضافه کرد. این گروه کمترین موفقیت را داشت و 311 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

بخوانید  بخش داستانی بازی مدرن وارفر 3 | گیم پلی کامل با مجری (پخش زنده)

برادران وارنر این مجموعه را با Ocean’s 8 در سال 2018 با گروهی از بازیگران شامل ساندرا بولاک، کیت بلانشت، میندی کالینگ، آن هاتاوی، سارا پالسون، ریانا، هلنا بونهام کارتر و آکوافینا دوباره راه اندازی کرد. بولاک نقش دبی اوشن، خواهر دنی اوشن کلونی را بازی کرد. این فیلم حتی از نظر تجاری کمتر از سه فیلم قبلی موفق بود و ۲۹۸ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

چیدل در سال 2021 به اینترتینمنت ویکلی گفت که سال‌ها پیش مذاکراتی برای فیلم دیگری از اوشن با بازیگران اصلی فیلم‌های اصلی در جریان بود، اما این نقشه‌ها پس از مرگ برنی مک در سال 2008 از بین رفت.” و خیلی زود به این نتیجه رسیدیم که “نه، ما نمی خواهیم این کار را انجام دهیم” او در آن زمان گفت.

اولین فیلم اوشن در واقع Ocean’s 11 در دهه 1960 با بازی فرانک سیناترا، دین مارتین و سامی دیویس جونیور بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.