دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile بازی محبوب بتل رویال | 1gamer

شما با دانلود بازی پابجی موبایل به ۷ نقشه‌ی اصلی بازی پابجی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید در آن‌ها با دیگر بازیکنان پابجی موبایل در یک ماراتون مرگ طولانی و هیجان‌انگیز شرکت کنید. بازیکنان در بازی‌های سبک بتل رویال در این محیط بزرگ و محدود که مدام کوچک و کوچکتر می‌شود، به همراه ۹۹ بازیکن دیگر به دام افتاده‌اند. تنها راه تمامی بازیکنان این است که محیط هر مچ را به طور کامل جست و جو و اصطلاحا Loot کند.

  • هدفون به شما کمک میکند با هم تیمی هایتان ارتباط برقرار کنید و در طرف مقابل باعث میشود که صدای بازی را با کیفیت بالاتری بشنوید و بخوانید عکس العمل مناسب تری داشته باشید.
  • سپس فایل بازی و دیتا آن را از طریق جعبه دانلود موجود در این صفحه دانلود کنید.
  • برای آپدیت کردن و خریدهای بازی فورتنایت نیز باید پول مخصوص بازی را هزینه کنید.
  • اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، بعید است نامبازی پابجی موبایل (Player Unknown’s Battlegrounds) به گوشتان نخورده باشد.

بازی پابجی موبایل تا به امروز تمامی مرزهای بین‌المللی را فتح کرده و توانسته خود را به تمامی کشورهای جهان برساند. در ابتدای امر، بازی پابجی تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کرد و تمامی محتویات درون بازی، اسم آیتم‌ها و اسم مودهای مختلف بازی نیز کاملا بر پایه‌ی زبان انگلیسی نامگذاری شده بودند. از همین رو به علت گسترده بودن بازار مخاطبین بعضی از کشورها و عدم پشتیبانی بازی پابجی موبایل از زبان آن کشور، سازندگان بازی تصمیم گرفتند که برای برخی از این کشورها، یک نسخه‌ی اختصاصی از بازی پابجی را توسعه داده و انتشار برسانند. همانطور که پیشتر گفته شد، شما برای استفاده از حداکثر توان و امکانات این بازی نیاز به پرداخت درون برنامه ای و به اصطلاح نیاز به خرید یوسی بازی پابجی دارید. متاسفانه از آن جایی که ایرانیان عزیز امکان پرداخت های مستقیم ارزی را ندارند، باید از راه های دیگر اقدام کنند که در ادامه به چند روش آن میپردازیم. مدتی بعد از انتشار بازی Player unknowns BATTLEGROUNDS برای کامپیوترهای خانگی شرکت تصمیم گرفت تا در جهت توسعه اهداف برنامه، یک نسخه از پابجی برای گوشی‎های همراه تحت عنوان pubg mobile منتشر کند.

بخوانید  همه چیز درباره کلش آف کلنز | 1gamer

خرید یوسی یوسی پابجی موبایل برای ایفون و اندروید

اسلحه های گرم خود را آماده کنید، به فراخوان نبرد در PUBG MOBILE پاسخ دهید و به میل خود شلیک کنید.

ویژگی های مهم خرید یوسی از واریا شاپ

توسعه‌دهندگان پابجی با این که عملکرد خوبی داشته‌اند اما در برخی آپدیت‌ها، واقعا افتضاح بوده‌‌اند. برخی از وسایل نقلیه بازی گلیچ‌های عجیبی دارند کاربران گوشی‌های ضعیف‌تر، با لگ‌های زیادی روبه‌رو خواهند شد. منطقه امن پابجی قانون ثابتی به نام نابودی بازیکن دارد و تغییر نمی‌کند و کار اصلی آن، محدودکردن نقشه برای بازیکن است؛ یعنی درطول بازی باید در این منطقه تردد و زندگی کنید و درصورتی‌که پایتان به قسمت خطر برسد، شرایط برایتان تغییر می‌کند. Quick Match؛ حالت اصلی این مود که بازیکنان در آن، روی یک نقشه کوچک‌تر، به مدت ۸ دقیقه باهم بازی می‌کنند.

آیا این بازی به صورت آفلاین هم اجرا می‌شود؟

مجله خبری یک گیمر نسخه جدید پابجی به همراه دیتای کامل و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم از همین صفحه. شرکت سازنده، pubg mobile را با استفاده از موتور گرافیکیUnreal Engine 4که گرافیک خارق‌العاده‌ی کنسولی برای دستگاه‌های موبایل ایجاد می‌کند، ایجاد کرد. با استفاده از این موتور گرافیکی نسخه موبایل پابجی فرق زیادی با نسخه کامپیوتری آن ندارد. با اجرای اولیه بازی در همان لحظات اول محو گرافیک عالی بازی می‌شوید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر