دانلود وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile | 1gamer

حال که فایل مورد مجله خبری یک گیمر خود را دانلود کردید، لازم است تا به سراغ اجرای آن بروید. در این بخش لازم است تا برای به اجرا در آوردن فایل، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن زبان مورد نظر، با کلیک بر روی دکمه Continue می‌توانید به بقیه مراحل بپردازید.

کال آو دیوتی وارزون ۲ آبان ماه امسال عرضه می‌شود؛ تریلر آن را ببینید

با عرضه بسیار بد بتلفیلد ۲۰۴۲ ندای وظیفه تقریباً بی‌رقیب بوده و به همین علت الان زمان خوبی برای پیشرفت است. با این حال، نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که وارزون 2 هنوز هم شانس زیادی برای بهبود دارد و تازه فصل اول این بازی شروع شده است. اما اگر نقشه وارزون 1 از نسخه جدید هم بهتر باشد، نمی‌توان سیستم جدید بسته شدن Zone در وارزون 2 را نادیده بگیریم.

ویژگی های خرید سی پی وارزون موبایل از ما:

به‌علاوه، می‌دانیم که کاراکتر Ghost از زمان لانچ دردسترس خواهد بود. چون پوسته آن به‌عنوان یکی از جوایز پیش‌ثبت‌نام اعلام شده است. راهی منحصربه‌فرد برای به‌دست آوردن آیتم‌های مختلف پیش‌روی شما می‌گذارند. امتیازاتی که به‌دست می‌آورید را می‌توانید برای پاداش ردیم کنید.

نظرات

هنگامی که رویدادهای هیجان انگیز و محتوای جدید در بازی رخ می دهد، اعلان های فشار را فعال کنید. شما می توانید انتخاب کنید که از این ویژگی ها استفاده کنید یا خیر. به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد (ممکن است هزینه های شبکه اعمال شود). شامل خریدهای اختیاری درون بازی ارز مجازی است که می توان از آن برای به دست آوردن آیتم های مجازی درون بازی استفاده کرد. راهنمای بازی Call of Duty Warzone | راهنمای استفاده از Buy Station در بازی CoD Warzoneیکی از المان‌های جدید بازی Call of Duty Warzone ایستگاه‌های خرید نام دارند. این ایستگاه مکانیزمی مهم و البته مناسب در این عنوان بوده و نقش مهمی در گیم‌پلی دارند.

بخوانید  وارزون موبایل رضا جم معتبرترین سایت بازی در ایران | 1gamer

http://badorclothesworkshop.irکانال‌‌ها – تا 5 کانال برای چت کردن در تمام بازی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل، کالاف دیوتی وارزون 2.0 و کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 در دسترس قرار دارند. وارزون موبایل گیم‌پلی معتبر Call of Duty را با گرافیک درجه یک و کنترل‌های بصری ارائه می‌کند. چندی پیش اکتیویژن یک رویداد بزرگ برای مجموعه ندای وظیفه داشت. نام این رویداد آینده ندای وظیفه بوده و در آن به مواردی که قرار است در آینده برای این مجموعه عرضه شوند، اشاره شد. از طرفی اولین اطلاعات رسمی از بازی جدید وارزون به همراه نسخه موبایل آن منتشر شد.

  • با انجام پیش‌ثبت‌نام ممکن است بتوانید زودتر از دیگران به بازی دسترسی پیدا کنید.
  • هنگامی که رویدادهای هیجان انگیز و محتوای جدید در بازی رخ می دهد، اعلان های فشار را فعال کنید.
  • این شرکت در سال ۲۰۰۱ کلیه حقوق ساخت فیلم مرد عنکبوتی را به شرکت کلمبیا پیکچرز واگذار کرد.
  • دقت کنید که بعضی از چالش‌ها در زمان عرضه محدود بازی در دسترس نیستند.
  • نوشته Warzone is being downloaded موجود بر روی صفحه فایل دانلود را نشان می‌دهد.