دانلود بازی کارتینگ KartRider: Drift مسابقات هیجان انگیز

مسیر و نقشه زمستانی در بازی اندروید KartRider: Drift

پایان مسابقه در بازی KartRider: Drift

بازی KartRider: Drift دارای گرافیک متحرک بسیار زیبایی است که اگر از یک گوشی قدرتمند استفاده می کنید می توانید آن را با سرعت 120 فریم بر ثانیه و در عین حال در بالاترین تنظیمات گرافیکی تجربه کنید. با این حال، بازی KartRider: Drift می تواند در تلفن های همراه میان رده و حتی کمی پایین رده عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد. البته حداقل باید سخت افزار بازی موبایل را در نظر گرفت تا در اجرای اولیه با مشکلی مواجه نشود.

اگرچه گیم پلی بازی ساده است، اما بسیار هیجان انگیز است

در واقع بازی دارای گیم پلی روان و ساده ای است که بازیکن پس از چند دور به راحتی می تواند بر آن مسلط شود. اما همین سادگی باعث شده است که حتی رقابت های سطح پایین نیز بسیار برابر باشد و همه بازیکنان بدون در نظر گرفتن تجربه بتوانند ادعای پیروزی کنند. اما باید گفت که برخلاف آنچه به نظر می رسد این روند هیجان بیشتری را در بازی ایجاد کرده است، چون در اکثر مسابقات رقابت فشرده است، بازیکن باید مراقب باشد که اشتباه نکند. به خصوص در گوشه های تنگ مسیر که سخت ترین قسمت بازی است.

KartRider: Drift اثری خارق العاده و زیبا است که می تواند با گیم پلی ساده خود تجربه هیجان انگیز مسابقات کارت کارت را ارائه دهد.

سری بازی های مسابقه ای و به طور کلی مسابقات بر روی پلتفرم موبایل یکی از سبک هایی است که طرفداران زیادی دارد و شامل بازی های با کیفیت می شود. بازی KartRider: Drift ساخته NEXON نیز یکی از آثار جذابی است که جلوه های فانتزی و جذاب مسابقات کارت را به تصویر می کشد. اول از همه باید گفت که با یک بازی ویدیویی کاملا آنلاین روبرو هستیم که هدف آن قرار دادن بازیکنان در قالب تیم های مختلف در هر مسابقه است. البته می توان KartRider: Drift را شبیه به سری بازی های تصادفی رالی دانست.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار The Dark Pictures: Switchback VR برای PSVR2

به طور کلی، KartRider: Drift یک اثر سرگرم کننده و سرگرم کننده است که مسابقه های هیجان انگیزی را به تصویر می کشد که در عین سادگی جذاب هستند. تجربه ای که شاید شبیه به سایر کارهای کارتونی به نظر برسد اما با گرافیک کارتونی زیبا، گیم پلی روان، شخصیت های جذاب و البته موسیقی جذاب، احتمالا می تواند حسی متمایز و تازه را برای بازیکن ایجاد کند.

این بازی از گرافیک انیمیشنی زیبا بهره می برد و می تواند فریم ریت تا 120 فریم بر ثانیه را ارائه دهد

بازی اندروید KartRider: Drift دارای یک سیستم شخصی سازی خوب است که به بازیکن اجازه می دهد شخصیت و قسمت هایی از ماشین خود را به دلخواه خود از طیف گسترده ای از اشیاء تغییر دهد. اقلام سفارشی را می توان به عنوان جایزه دریافت کرد یا از فروشگاه خریداری کرد.

بدین ترتیب در یکی از حالت‌های KartRider: Drift مانند بازی Crash Team Racing می‌توانید از ویژگی‌های مختلف برای افزایش قدرت خود استفاده کنید یا با ضربه زدن به جعبه‌های پیست به رقبای خود آسیب برسانید. توانایی هایی که در صورت استفاده در زمان مناسب می توانند سرنوشت مسابقات را حتی در لحظات پایانی تغییر دهند. اما مسابقات دیگری نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که علاوه بر حالت های PVP، رویدادهای رقابتی جذابی را با هوش مصنوعی نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، بازی اندروید و آیفون KartRider: Drift دارای مسیرهای زیادی است که هر کدام علاوه بر چالش های منحصر به فرد خود، بازیکن را روی نقشه متفاوت و البته مناظر کاملاً جدید قرار می دهد.

بخوانید  در هدست های بازی جدید سونی صرفه جویی زیادی کنید

KartRider: بازی کارتینگ دریفت

دانلود بازی KartRider: Drift